سالیانی پیش عده ای مسئول با استفاده از غفلت مردم بافق! با تغییر در مرزهای جغرافیایی، توده عظیمی از ذخایر معدنی و منابع دیگر را تصاحب نمودند و به فکر خود از بازی برنده بیرون امدند اما غافل از انکه روزگار در حال چرخش است و بالاخره روزی دستشان رو خواهد شد. بالاخره بعد از گذشت سالها جوانانی که جویای حق و حقیقت هستند خواستار روشن شدن ابعاد این ظلم بزرگ در حق شهر و فرزندان این دیار شده اند تا جایی که حتی امام جمعه بزرگوار شهر نیز اعلام همراهی با جوانان را بیان نموده اند و تا روشن شدن ابعاد این اتفاق بزرگ از پا نخواهند نشست.

خدا را شاکریم که مسئولین شهر با هم متحد هستند، بویژه امام جمعه و فرماندار خدوم شهر با تمام نیرو به دنبال احقاق حقوق مردم این دیار بر امده اند. خوشحالیم که بعد از سالها شجاعت در وجود جوانان دارالشجاعه پیدا شده و به امید حق و خدای ستمدیدگان، این ظلم بزرگ ریشه کن و زمینهای گرفته شده به ملک مادری خود برگردانده خواهد شد.

ما مردم بافق از مسئولین شهر اعلام حمایت نموده و از ایشان می خواهیم که با کمک و یاری نماینده پیگیر و بومی، نسبت به احقاق حقوق خود و فرزندان دارالشجاعه اقدام نموده و به هیچ عنوان عقب نشینی ننمایند.
که خدا در ایه 165 سوره اعراف می فرمایند: “و چون چیزهایی را که بدان تذکرشان داده شده بود به غفلت سپردند، کسانی را که از بدی منع می کردند را رهانیدیم و کسانی را که ستم کرده بودند به سزای ان عصیان که می کردند به عذابی سخت دچار کردیم.”

در سالروز ولادت قائم ال محمد (عج) بزرگ مرد عدالتخواه جهان اسلام هستیم. به امید رسیدن به عدالت حقیقی و روزگاری که دیگر خبری از ظلم در این دنیا نباشد.

محمود حاجی محمدی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *