- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

اعتماد بین بازاریان و اصناف با شورای شهر و مسئولین در حال ترک خوردن

اعتماد بین بازاریان و اصناف با شورای شهر و مسئولین در حال ترک خوردن / چرا همه مسائل بافق مثل استخوان در گلو می ماند؟! / مسئولین پیام تغییرات را بگیرند
در حالی که گلایه بازاریان و اصناف بافق نسبت به زیاد شدن دستفروشی در کنار خیابان و در سطح شهر آن هم از هر نوع و هر صنفی ادامه دارد و راهکاری مناسب برای آن دیده نشده، داستان برای اصناف و بازاریان در این وضعیت بد اقتصادی مدتی گل بوده و به تازگی به سبزه جمعه بازار مبارکه نیز آراسته شده است.
موسسین جمعه بازار که در مبارکه راه اندازی شده و بنا بر شنیده ها مجوز فعالیتش اواخر سال گذشته لغو شده، همچنان به کار خود ادامه داده و آنرا قانونی می دانند و اما در روبرو کسبه و بازاریان که شغل خود را در خطر می بینند ضمن مخالفت با برگزاری جمعه بازار به شکل فعلی مخالفت کرده و آنرا امری خلاف قانون می دانند که به کسب و کار آنان آسیب جدی می زند. با برگزاری جلساتی مقرر شده بود که جمعه بازار در محل پارک آبشار بافق برگزار شده، نسبت به تعطیلی جمعه بازار مبارکه اقدام و دستفروشی در سطح شهر نیز ساماندهی شود. ولی با راه‌اندازی جمعه بازار در پارک آبشار نه تنها خبری از تعطیلی جمعه بازار مبارکه نشد که دستفروشان هم ساماندهی نشدند و این امر موجبات نارضایتی شدید اصناف را در پی داشته و به احتمال زیاد تغییرات صد در صدی در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف بافق پیامهایی را به مسئولان در این خصوص مخابره کرده است.
شورای سردبیری عصر بافق