- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

پاسخ آیت الله سلیمانی، امام جمعه بافق به یک شایعه

جمعی از جوانان بافقی با امام جمعه شهرستان دیدار و به بیان مشکلات مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان، معدن دی ۱۹ و …  پرداختند.
به گزارش عصر بافق؛ در ابتدای جلسه یکی از افراد حاضر با اشاره به شایعه صورت گرفته از سوی برخی افراد گفت : شایعه کردند که شما در گذشته زیر برگه واگذاری معدن چادرملو و دی ۱۹ را امضا کرده‌اید و در واقع با این موضوع موافقت نموده اید اما پس از بررسی ها مشخص شده آن برگه صورتجلسه واگذاری نبوده است بلکه موضوع آن بررسی ابهامات مرزهای جغرافیایی از طریق پلاکهای ثبتی شهرستانها و غیره بوده است.
وی تصریح کرد: افرادی که اینگونه شایعات را مطرح کردند اگر سهوی بوده و از روی دلسوزی شما آنها را می بخشید و اگر عمدی بوده باز با شناختی که بنده از حضرتعالی دارم شما می بخشید ولی بهتر است در درگاه خدا استغفار کنند.
امام جمعه بافق در رابطه با این موضوع اظهار داشت : ممکن است عده ای با من مخالف باشند و این مسئله را مطرح کنند من این موضوع را تکذیب می‌کنم اصلاً در شأن امام جمعه نیست که در این مسائل دخالت کند.
آیت ا… سلیمانی بیان داشت : آنهایی که این شایعه را مطرح کرده اند اگر مدرک و سندی دارند به آن استناد کنند و صرف حرف اکتفا نمی‌کند.