عکس نوشته ای دیدیم با این مضمون ” مشکل یزد #آب است؟ نماینده است؟ #مدیریت است؟ ” و اما این داستان غم انگیز کی و به دست چه کسی و یا چه کسانی به پایان خواهد رسید؟
چقدر این روزها گفته شد، نوشته شد، خوانده شد #آب_آب_آب که به مردم تلقین شود که مشکل یزد آب هست و مشکل مردم اصفهان نیز هم، اما این وسط چرا هیچ کس حرفی از #مافیای_فولاد و #آب نمی زند؟! خدا ما را نیامرزد اگر فکر بدی به ذهنتان خطور کند که این حرفها با هدف و کانالیزه گفته می شود. حالا می خواهد این مافیا از نوع کشوری باشد و اصفهان و یا برای ما از نوع استانی باشد و اردکان. ما به ضرس قاطع می گوییم مشکل مردم اصفهان و مشکل مردم یزد هر چه هست #آب نیست که اگر بود با آنها مثل کنار دریا رفتار نمی شد. حالا می توانید به ما بخندید و برچسب دیوانه هم بزنید، اصلا اشکال ندارد ما می خواهیم در این وانفسا و بلبشوی آبی که همه را نگران کرده و آسایش و خواب را از چشمانشان و چشمانتان ربوده کمی شما را بخندانیم ولی این را خوب می دانیم که بهتر است شما هم بدانید، همین الان که قلممان سفیدی کاغذ را سیاه می کند #طرحهای_پر_آب_شیرین_خواه نه تنها در اصفهان متوقف نشده بلکه در حال رشد است و در یزد نیز هم و دلارهایی که به ازای هر تن تولید به جیبها سرازیر می شود حتی طرحهای توسعه استفاده از #سفره_های_آبهای_زیرزمینی در صنایع پرآب شیرین خواه فولاد در فلان دامنه و کوهپایه و بهمان دشت در حال رقم خوردن است. می گویید نه!! فقط کافی است جستجویی هر چند کوتاه در فضای مجازی و در پهنه اینترنت البته از نوع سنگ آهن، کنسانتره، گندله و فولاد داشته باشید. و بعد از آن جستجو و کمی تحقیق، آنوقت شما این واژه آب شرب و کشاورزی اصفهان و آب شرب یزد را هر چه دل تنگتان خواست بنامید. ما باید قسم حضرت عباس ” مشکل اصفهان آب است و یزد نیز هم” را باور کنیم یا دم خروس بیرون زده صنایع پر آب شیرین خواه را در هر دو طرف؟!! و جالبتر اینکه موج سواران #رطب_خورده پشت پرده و از هر دو طرف با دستهایی که تا آرنج در ظرف رطب فرو رفته، مرگ را برای همسایه می خواهند و همانطور که رطب می خورند و برای آینده نیز می خرند، دیگری را از رطب خوردن منع می کنند.
شما خوب گفتید اما واضح نگفتید نمی دانم چرا ولی ما واضح می گوییم و امیدواریم گوشی برای شنیدن باشد ” مشکل استان یزد و اصفهان هر چه هست #آب نیست ”
یزد مدیری مدبر، باهوش، مردمی از نوع و همجنس مردم یزد و از همه مهمتر از خود گذشته می خواهد که آن هم با شرایطی که ما می بینیم و حتما در شروع و قدم اول باید با رای مردم رقم بخورد و لاغیر تا با نوشته ای، اذنی و گوشه چشمی برکنار نشود که بدتر از درد #آب_شرب_یزد این است که یزد اسیر است و تنها راه فرار و نجات و تنها منجی مردم یزد خود مردم یزد هستند تا بیش از این بازیچه نشوند و قدر تک تک آرای خود را چه در انتخابات شورای اسلامی شهر و چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدانند که قطعا تا زمانی که بیشترین رای در نظر سنجیها به یک غیر یزدی داده می شود، آش همین آش است و کاسه همین کاسه و مطمئن باشید که اگر غیر از این باشد گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست / آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
پ.ن. : ایندفعه را ما به جای شما می نویسیم #بیچاره_مردم_یزد
پ.ن. : بزودی برای مقوله آب مطلبی با سند، دلیل، مدرک و مشروح خواهیم نوشت ” رقابت دیوانه وار در صنایع پر آب شیرین خواه و بازی آبکی با مردم ”
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *