در نشست خبری عصر بافق موضوع فولاد ابویی و اتمام مهلت سه ماهه وی مطرح شد.

به گزارش عصر بافق؛ فرماندار بافق در این خصوص گفت: در جلسه ای که به اتفاق نماينده محترم با وزیر صنعت و معدن داشتیم حدود دو ساعت و نيم به بحث در رابطه با فولاد ابویی گذشت.
زاده رحمانی با اشاره به توافق بر سر تامین خوراک ابویی در آن جلسه، اظهار داشت: گندله ابویی به ۵ میلیون تن خوراک نیاز دارد که  مقرر شد كه ۲ و نیم میلیون تن آن را خود تامین کند  و سنگ آهن بافق ۱ میلیون تن، گل گوهر سیرجان ۱ میلیون تن و چادرملو ۵۰۰ هزار تن كنسانتره مورد نيازش را تامین کنند.
وی خاطر نشان کرد: در حال پیگیری هستیم و صباغیان نماینده مردم نیز گفته است  “که در آن زمان دفاع کرده ايم و اکنون زمان مطالبه است”.

فرماندار تصریح کرد: در تماسي كه امروز با آقاي ابويي داشتم ايشان عنوان نمودند به محض اخذ تاييديه صندوق توسعه ملي، مسدودي تسهيلات مورد نياز در بانك مركزي و تخصيص بانك ملت اين پروژه ها را آغاز مي كنم.
وی در پایان از راه اندازی کارخانه کلاف توسط ابویی خبر داد و گفت: مجتمع فولاد و آهن بافق  به مديريت برادران ابويي از واحدهاي موفق در حوزه كارآفريني است و با راه اندازی این کارخانه برای حدود صد نفر اشتغال زایی به وجود می آید هر چند كه راه اندازی گندله و فولاد مهمتر است‌.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *