جلسه شورای شهر با جمعی از اهالی بافق در خصوص ابهامات مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان، معدن d۱۹ ، آنومالی های منطقه و غیره برگزار شد .
به گزارش عصر بافق ؛ رئیس شورای شهر در این جلسه گفت : در رابطه با اردکان در سال ۷۲ خیانت صورت گرفت و اگر در آن زمان بافقی ها در راس کار بودند این اتفاق نمی افتاد در خصوص این ابهامات مرزهای بافق و اردکان مدارک و مکاتبات موجود است با تلاش شورای قبلی، فعلی و استاندار، زمانی قمی داریم به نتایج خوبی می رسیم. شکایت صورت گرفته و از طریق وکیل در حال پیگیری هستیم .
باقی زاده در خصوص واگذاری معدن آنومالیهای شمالی و میشدوان اظهار داشت : مزایده‌ای برگزار شده، در این مزایده ، غدیر برنده شده است و با توجه به اینکه در یکی از بندهای این مزایده آمده است هر شرکتی که برنده شود (غدیر) باید کارخانه‌ای در بافق احداث کند. مذاکراتی شده به صورتی که با مشارکت ۴۰ درصد شرکت سنگ آهن، ۴۰ درصد غدیر و ۲۰ درصد ایمیدرو انجام شود ولی تا زمانی که رضایت نماینده، اعضای شورا و فرماندار را جلب نشود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ! ما نیز اجازه نمی دهیم خیالتان راحت باشد!
وی در ادامه صحبت‌های خود گذری به فولاد ابویی زد و گفت : در زمان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به بافق خوراک فولاد ابویی تامین شد .
باقی زاده در انتهای سخنان خود با اشاره به اینکه بعضی از مسائل را نمی‌شود رسانه‌ای کرد بیان داست : لطفاً در فضای مجازی و گروه ها شورا و سایر مسئولین را تخریب نکنید اگر انتقادی هست مستقیماً به خود ما بگویید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *