مدیر امور شعب پست بانک استان یزد به همراه رییس شعبه بافق با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش عصر بافق ؛ فرماندار بافق در این دیدار ضمن قدردانی از حضور ایشان گفت: آینده روشنی در سرمایه گذاری بخش ها غیرمعدنی بافق وجود دارد و پیشرفت و توسعه شهرستان به صورت روزانه قابل لمس می باشد و خوشبختانه در چند سال اخیر نگرش و دیدگاه ها در شهرستان بافق از تک محصولی به سمت تولید و فرآوری دیگر محصولات بومی منطقه تغییر یافته و سرمایه گذاری در بخش های مختلف غیرمعدنی روز به روز در حال افزایش می باشد.

محمد زاده رحمانی افزود: افزایش 60 هزار نفری مسافرین نوروزی به شهرستان بافق نشان می دهد که توسعه زیرساخت ها به ویژه در صنعت گردشگری موفق بوده است.

مدیر امور شعب پست بانک استان یزد نیز در این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته این بانک بخصوص تصويب پرداخت تسهيلات ٣ ميليارد توماني براي يك واحد فرآوري خرما و آمادگي براي پرداخت تسهيلات از طريق صندوق توسعه به ٨ طرح بزرگ ديگر،گفت: این آمادگی وجود دارد تا با معرفی افراد متقاضی واجد شرایط نسبت به پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری در بخش های مختلف،در توسعه و پیشرفت شهرستان بافق سهیم باشیم.

علی قاسمی در ادامه با بیان اینکه شعبه پست بانک بافق یکی از شعبات برتر استان و کشور می باشد از زحمات مدیر این شعبه و اعتماد و همکاری شهروندان بافقی تشکر و قدردانی نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *