حجت الاسلام حمید جیهانی نویسنده کتاب های چشمه آب طلا ، بازارچه ایرانی و بابا نورالله در گفت و گو با خبرنگار عصر بافق گفت : به عنوان یک طلبه و فردی که در  راستای شعر و داستان نویسی برای کودکان مشغول به فعالیت هستم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی چندین کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته ام .


وی اظهار داشت  : اولین کتاب داستان “چشمه آب طلا” که درباره بحث مشکلات اقتصادی در خاورمیانه است که همه کشورها تک محصولی و متکی به نفت هستند. طی داستانی که در یک دهکده اتفاق می افتد و این دهکده توسط  آقا سیدبابا و با کمک کودکان دهکده از دست بازرگان و کدخدا نجات پیدا میکند و به این شکل اقتصاد مقاومتی بین مردم ترویج پیدا می کند.


جیهانی در ادامه صحبت های خود افزود :  : کتاب دوم  “بازارچه ایرانی” که به چاپ سوم رسیده است ، حمایت از کالای ایرانی مثل  لوازم تحریر  ، پوشاک ، خوراکی، اسباب بازی و بازی های یارانه ای مورد توجه قرار گرفته است و درواقع بچه ها به عنوان همیاران اقتصاد مقاومتی که به بزرگترها تبلیغ میکنند که حمایت از کانالای ایرانی داشته باشند.


نویسنده بیان داشت : سومین کتاب  که اخیرا به چاپ رسیده کتاب “بابانورالله” درباره زندگی حاج  نورا… نجفی  عالم مبارز، وطن گرا و اقتصاد دانی که در اصفهان زندگی میکرده است.  و سایر کتاب هایی که در دست چاپ داریم .
لازم به ذکر است ؛ مرکز پخش هر سه کتاب ، استان قم می باشد.

 

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *