به گزارش عصر بافق؛ به مناسبت کسب رتبه اول کنکور سراسری توسط استان یزد ، در طی بیست و چهار سال گذشته ، همایش بزرگ “افتخار بیست و چهارم” در روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه در محل تالار دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد. در این همایش که با حضور مسوولین برگزار شد از رتبه های برتر کنکور، مدال آوران المپیاد ملی و دانش آموزان برتر جشنواره خوارزمی تجلیل شد.

رنجبر مدیر آموزش وپرورش در حاشیه این همایش گفت : دانش آموزان بافقی در کنکور سراسری سال ۹۶ از بین ۱۴ منطقه و شهرستان استان یزد رتبه دوم” تراز علمی پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال۹۶” را کسب نمودند .

رنجبر افزود: به همین مناسبت در این مراسم تندیس و لوح سپاس از سوی استاندار یزد و مدیر کل آموزش و پرورش استان به آموزش و پرورش شهرستان بافق اهداء گردید .

لازم به ذکر است شهرستان میبد رتبه اول را در این زمینه کسب کرده است .

گفتنی است در این مراسم از خانم تقوی از دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا به عنوان دانش آموز برتر شهرستان در کنکور سراسری سال ۹۶ تجلیل شد.
وی از تلاش و همت تمامی معلمان ، دانش آموزان، اولیای آنها ، مسئولین شهرستان، عوامل اجرایی مدارس، معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش که در کسب این رتبه نقش داشتنه اند تقدیر و تشکر نمود .

 

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *