رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق، با اشاره به اجرای طرح کتابخانه گردی در 17 اسفند در کتابخانه محمد مفیدی از عموم مردم برای حضور در این طرح گردشگری و فرهنگی دعوت کرد.

الهام آقایی ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با بیان اینکه این طرح به مناسبت 17 اسفند سالروز تشکیل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود، گفت: ترویج و تقویت فرهنگ کتابخوانی و انس هرچه بیشتر مردم با کتاب از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
وی در ادامه گفت: این طرح امسال برای اولین بار روز پنجشنبه 17 اسفند، مصادف با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در کتابخانه عمومی محمدمفیدی بافق از ساعت 8 صبح الی 18 عصر همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: طرح کتابخانه گردی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور یکی از اولین طرح های گردشگری فرهنگی در کشور است که فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی است که با حضور مسئولان ،هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان و عموم مردم در کتابخانه‌های عمومی، موجب تشویق و ترغیب قشرهای مختلف مردم، به خصوص کودکان و نوجوانان به سمت کتاب و کتابخوانی می شود.
به گفته او، اجرای این طرح همچنین به تقویت فرهنگ مراجعه به کتابخانه، مطالعه در کتابخانه، امانت گرفتن کتاب و همینطور بهره مندی از خدمات اجتماعی کتابخانه‌ها در کشور کمک می کند.
وی خاطرنشان کرد : در روز کتابخانه‌گردی به تمام کسانی که علاقه‌مند به عضویت در کتابخانه‌ها باشند، کارت عضویت رایگان کتابخانه داده می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *