نماینده مردم ابرکوه، بافق،‌ خاتم،‌ مهریز و بهاباد در مجلس گفت: اگر ستاد اقتصاد مقاومتی و تأکیدات مقام معظم رهبری نبود، شرایط اقتصادی و جایگاه فعلی در کشور وجود نداشت.
محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با سرو ابرکوه، در خصوص تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال در سال جاری، اظهار کرد: از آنجا که اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم می باشد، همه مردم و مسئولان در راستای تحقق آن تلاش کردند.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس، با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور، ادامه داد: تشکیل این ستادها مسیر را برای رسیدن به هدف و اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی در استان ها و شهرستان ها، هموار کرد.

صباغیان خاطر نشان کرد: هر چند نمی توانیم بگوییم در این زمینه به همه اهداف دست یافته ایم، ولی با توجه به اشتغال هایی که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها ایجاد شد، در کل روند این طرح ها مثبت ارزیابی می شود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور، تأکید کرد: اگر تأکیدات مقام معظم رهبری نبود و این ستادها تشکیل نشده بود، در حال حاضر در این موقعیت و جایگاه فعلی که قرار داریم، نبودیم.

وی تصریح کرد: اشتغالزایی و بهبودهایی که در بخش های مختلف حوزه اقتصادی کشور رخ داد، اثرات و نتایج آن به مراتب در شهرستان ها نیز قابل مشاهده می باشد و این روند حاکی از آن است که تا حدودی شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در شهرستان ها نیز محقق شده است.

نماینده مردم ابرکوه در مجلس اسلامی در پایان گفت: امیدوارم سال آینده، سالی سرشار از خیر و برکت برای همه مردم باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *