به مناسبت گراميداشت ايام الله دهه فجر و سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ” محفل انس با قرآن كريم” با حضور مردم، مسئولين و قاريان ممتاز و برجسته شهرستان در روستاي دولت آباد برگزار شد. در ابتداي اين مراسم معاون فرمانداري بافق ضمن تبريك دهه فجر انقلاب اسلامي و تسليت ايام فطميه به برخي از اقدامات انجام شده توسط دولت و هم چنين دستاوردهاي سفر استاندار به شهرستان اشاره كرد. طالعي همچنين به بيان برخي شايعه پردازي ها و فرافكني هاي دروغ دشمنان نظام و انقلاب اسلامي به ويژه در رسانه هاي غربي پرداخت و يكي از راه هاي خنثي سازي آن را شركت در محافل و برنامه هاي فرهنگي و مذهبي از جمله محفل انس با قرآن دانست.
در اين مراسم پوراميني بخشدار مركزي با تبريك اين ايام خجسته و تسليت به مناسبت تقارن آن با ايام شهادت حضرت زهرا(س) و تشكر از برگزاري محفل انس با قرآن، به بيان نقش قرآن در زندگي و جوامع انساني هم چنين تأثيرات فردي و اجتماعي آن پرداخت.
بخشدار مركزي در ادامه عنوان كرد: با توجه به بازديد هاي ميداني به عمل آمده اولويت و خواسته هاي اصلي دهستان سبزدشت را احداث جاده و گازرساني به روستاهاي اين منطقه دانست و افزود برنامه ریزی ها و پیگیریهای لازم برای محقق شدن خواسته های منطقه صورت گرفته و انشالله به زودی به نتیجه خواهد رسید.
در ادامه اين مراسم تعدادي از قاريان ممتاز و برجسته استان و شهرستان به تلاوت و قرائت آيات نوراني كلام وحي پرداختند.
سپس حجه الاسلام و المسلمين علي گندمي مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير استان يزد ضمن تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد در سخناني به اهميت برگزاري اين محافل پرداخت. وي ضمن آرزوي خرسندي در اين محفل و نيز تبريك فرارسيدن سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، به بيان اهداف و دستاوردهاي نظام در طول اين چهار دهه اشاره كرد. پايان بخش اين برنامه تجليل و تقدير از قاريان و مهمانان مراسم و غبارروئي قبور شهداي گمنام اين روستا بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *