بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و خسته نباشید خدمت تحریریه سایت عصر بافق
با توجه به درج خبر غیر قانونی بودن فعالیت شرکت پژواک و جوابیه ای که از سوی این شرکت ارائه شد با استناد به همان جوابیه شرکت پژواک مبنی بر دارا بودن مجوز از سوی ریاست سابق اداره ارشاد بافق خواستار بیان این مطلب هستم که اگر این شرکت ثبت شده است
1.چرا در هیچ قسمتی از سایت وزارت ارشاد و ارشاد یزد اسمی از این شرکت نیامده است؟
2.طبق گفته های اقای ح.م اعضای هییت مدیره  هنوز تعیین نشده و اعضای قبلی طبق شنیده ها مشکل … داشته اند.
حال اینکه اقای ح.م به استناد چه قانون و ماده ای ادعای ثبت شرکت می نمایند در حالی که ادعای ایشان ادعای بی پایه و اساس می باشد.
اینک درباره برگزاری کلاسهای بازیگری بدون مجوز هم از ایشان و هم از ریاست فعلی ارشاد بافق تقاضای توضیح داریم.
و اینکه چرا ریاست ارشاد بافق برای افتتاح کافه کتاب این شرکت رفته؟ آیا ایشان خبر از بدون مجوز فعالیت بودن این موسسه نداشته؟ یا اینکه نظارتی بر فعالیت هیچ کدام از موسسات و شرکتهای زیر نظر ارشاد بافق نیست؟
و در آخر طبق خبری که درج شده بود که دوستان خواستار ارایه مدرکی مبنی بر اینکه آیا وی دارای سواد سینمایی هستند یا نه، ایشان چندین لوح که بجز یک مورد بقیه را از دانشگاه یزد گرفته چیز دیگری ارائه نکردند و اینکه لوح تقدیر هرگز به عنوان سواد سینمایی ارایه نمیشود. آقای ح.م عنوان داشت که کلاسهای سینمایی را پشت سرگذاشته ولی بدلیل مسئله مالی موفق به کسب مدرک نشده لذا ما خواستار این هستیم که ایشان مدارک ثبت نام اولیه در کلاسهای عنوان شده را ارائه کنند. نکته قابل توجه تاریخ فعالیت ایشان در این عرصه هست که سال 92 عنوان شده در حالی که ایشون سال 93 وارد دانشگاه شده و اولین فعالیت خود را در اواخر آن سال شروع کرده است.
به امید اینکه شرکت پژواک اینبار با ادله کافی و جوابیه قاطع ابهامات را برطرف کند                                     رسیده به عصر بافق ؛ محمد “

جوابیه حمید رضا مرعشی، مدير وركشاپ سينمايي و كافه كتاب ( پــژواك )

” به نام حضرت دوست
با سلام و عرض ادب خدمت مردمان فرهنگ دوست بافق
بنده، حميدرضا مرعشي، يك دفعه رزومه خود را بابت جوابيه اين دوست حاشيه ساز و مغرض به اشتراك گذاشتم و دليل اينهمه بازي را نميدانم چیست و البته نيازي به توضيح نمي بينم،
منتها چند نكته:
اولا: براي اولين بار در بافق شركت فيلمسازي و كافه كتاب را به همراه برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري تاسيس كردم، بي منت و چشم داشت و فقط و فقط براي ترويج فرهنگ و ادب و تماماً مطلقا زير نظر و مجوز ارشاد صورت گرفته است‌.
دوما: گيريم كه فعاليتهايمان بدون مجوز است، اینجا سوال است برايم، مگر ترويج فرهنگ مجوز ميخواهد؟؟؟
تاسيس كافه كتاب يك حركت زيبا بود كه افتتاحيه آن با حضور شخص دكتر ارجمند (رياست محترم اداره ارشاد اسلامي) و با استقبال بي نظير مردم فهيم و فرهيختگان و سرشناسان اين ديار صورت گرفت.
بنده و دوستانم محيطي آرام و دلنشيني را براي ترويج فرهنگ و هنر و ادبيات مهيا نموده ايم كه فكر نميكنم نه به جايي ضرری برساند و نه لازم به اينهمه صغري و كبري چيدن باشد.
لذا از اين دوست حاشيه ساز می خواهم که دست از اين بازي هاي كودكانه اش بِكشد كه جز كوچك كردن و تمسخر خريدن براي خودش چيزي بدست نمي آورد.
ما با توكل به خدا و با قدرت و انرژي مضاعف پيش خواهيم رفت و خودمان را درگير اين سطحي نگري هاي كودکانه نخواهيم كرد.
باتشكر:حميدرضا مرعشي_مدير وركشاپ سينمايي و كافه كتاب(پــژواك)

برچسب ها :
  1. مدافع

    باسلام .
    خسته نباشید خدمت مدیرمسئول شرکت پژواک .
    باعث افتخارمیباشد که یک فرد هنرمند دراین شهرفعالیت خوبی راشروع کرده وباعث دلگرمیست .
    بنده درموردمجوز این شرکت چیزی نمیدانم اما منتظرکارها واثرهای ماندگارایشان هستم ودرمورد منتقدان همین اندازه میتوانم بگویم که برای رسیدن به قله مطمنن سنگها ومانعهای زیادی وجوددارد ودرنگاهی دیگر زیباهیهای هم وجود دارد که خستگی وبیم ازسختیها به واسطه ی آن به فراموشی میرود هرچنددراین شهرسنگها بیش از زیباییهاس اما لذت رسیدن به قله اش بیشتراست ..
    بنده به عنوان یک هنردوست وازهمه مهمتر فرهنگ دوست چندی پیش پیشنهاد وایده ای راباشمادرمیان گذاشتم که تاکنون کمترکسی جسارت وجرعت ورود به آن راداشته وآن ساخت فیلم دلسوخته که به زندگی وشناخت شاعروالا مقام شهرمان کمال الدین محمد متخلص به وحشی بافقی میباشد ..
    چندی پیش شنیدم که گروه پژواک میخواهد این فیلم را بسازد حال قابل ذکر میباشد که بسیارعالیست که کاری به دست افراد بومی انجام شود اما چند مسئله مهم بنا به تجربه ناقص خودم را ارائه میدهم که ان شالله به عنوان یک دوست ازبنده پذیرا باشید ..
    بدانید که دست روی کاربزرگی گذاشته اید ووسعت آن درحد جهانی میباشد چرا پس ازاکران فیلم تمامی شعردوستان به خصوص انجمنهای شعروادب درایران وحتی کشورهای فارسی زبان شخصیت وچهره این شاعربزرگ رابنابه آنچیزی که دراین فیلم ارائه میدهید میشناسند ..
    امید وارم که دراین امرمهم واثرجهانی کوتاهی انجام نگیرد وازبزرگان شعر وادب درمورد محتوا مشورت وهمراهی بطلبید
    وازهمه مهم تر برای جذابیت این فیلم درجهت جذب جوانان ازچهارچوبی استفاده شود که به یک اثرماندگارباشد ..
    ومهمترازهمه نوع شخصیت سازی وحتی فردی راکه برای شخصیت این شاعرانتخاب میکنید سعی شود ازبزرگان سینما استفاده شود تا درتبلیغ فیلم موثر ترباشد ..
    مطالبی که ذکرشد صرفا نظرات شخصی بنده میباشد ودرجهت پیشرفت وشناخت فرهنگ شهرم میباشد ..
    ان شالله شرکت پژواک این آرزوی بنده رابه نحواحسنت جامع عمل بپوشاند ..
    باتشکر
    ابوالفضل درخشانمهر

  2. ناشناس

    سلام و خسته نباشيد به آقاي مرعشي
    دوست گرامي كار فرهنگي و هنري مجوز ميخواهد چون اثر كار فرهنگي چندين سال بعد مشخص ميشه و اگر صلاحيتها نباشه خدايي نكرده دچار انحراف ميشين كه اون موقع نميشه كاريش كرد.
    پيشنهادم اينه كه محكم قدم بردارين و ابتدا مدارك لازم بازيگري و كارگرداني رو بگيرين با كمك مالي ارشاد و راه رو ادامه بدين.

  3. بلال

    حرف اقای مرعشی بی پایه و اساس است. مگر کار فرهنگی مجوز میخواهد؟؟؟؟!!!! معلومه که میخواد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *