به گزارش عصر بافق ؛ استاندار یزد که برای افتتاح چندین طرح عمرانی در دهه فجر امسال که عصر چهارشنبه 18 بهمن ماه به شهرستان بافق سفر نمود با حضور در جمع اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
زمانی قمی در سوالی در رابطه با ابهامات مرزهای جغرافیایی شهرستان بافق و شهرستان اردکان گفت : انشاا… در زمان استانداری من این موضوع حل میگردد.
وی در خصوص عملکرد فرماندار شهرستان بافق و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق اظهار داشت : هر دو فرد عملکرد خیلی خوبی داشته اند.
استاندار یزد در رابطه با صحت و سقم خبر انتصاب طلایی مقدم به فرمانداری شهرستان یزد اظهار داشت : ممکن است طلایی مقدم فرماندار فغلی شهرستان طبس به سمت فرماندار شهرستان یزد شود .
زمانی قمی با اشاره به وضعیت استان یزد از لحاظ صنعت گفت : روح همکاری مردم، صنعت و کارآفرینان برای رفع مشکلات خوب است اما باید تلاش کنیم سرمایه گذار داخلی و خارجی را جذب کنیم
وی با بیان اینکه از وضعییت صنعت استان راضی نمی باشم تصریح کرد :در واقع همه تیم اقتصادی استان یزد باید تلاش کنند و دنبال جذب سرمایه بروند و این وضعیت باید تغییر کند.
زمانی قمی درباره استفاده از پتانسیل نیروی انسانی شهرستان بافق گفت :هر جا نیروی انسانی خوبی باشد استفاده می شود و بافق نیز از این قائده مستثنی نیست.
استاندار یزد در پاسخ به سوالی در رابطه با تخصیص اعتبارات استانی به شهرستان ها گفت : انشاا… توزیع اعتبارات عادلانه صورت خواهد گرفت.

زمانی قمی درباره علت سفر شبانه وزیرصنعت معدن ، تجارت به شهرستان بافق گفت : وزیر به همراه رییس جمهور در کرمان بودند و بجای پرواز صبح روز بعد که با معاون اول رئیس جمهور بود ،تغییر برنامه دادند و شب به بافق
وی تصریح کرد: من هم بخاطر اینکه چندین تن از وزارء به همراه معاون اول رئیس جمهور مهمان یزد بودند و باید برنامه ریزی می کردم به همین علت در یزد ماندم.

استاندار یزد درباره شهرستان بافق گفت : من بافق رو جزو شهرستان های با استعداد کشور می بینم. وپروژه های سنگ آهن مرکزی ایران – بافق یک پروژه ملی است که با همت مدیرعامل آن مجموعه خوب پیش می رودو در حوزه های دیگر هم جزء نقاط برجسته کشور است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *