- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

خواسته ام از مسئولین شهرستان این است که به هنر و هنرمند بها و ارزش بدهند / بافقیها استعداد خوبی در زمینه هنر دارند

با توجه به برگزاری جشن بزرگ عرفان در شهرستان، کاری از گروه هنری عرفان بافق، مصاحبه ای کوتاه با سرپرست این گروه، طراح و کارگردان جنگ عرفان صورت دادیم که در زیر آورده می شود.

عصر بافق : لطفا خودتان را برای خوانندگان عصر بافق معرفی کنید و اینکه فعالیت هنری خود را از چه زمانی و کجا آغاز کردید؟

_ روح ا… کوشا مقدم هستم، متولد ۱۳۶۰ و از سال ۱۳۷۵ فعالیت هنری خود را در زمینه تئاتر در انجمن نمایش بافق، گروه هنری رسالت به سرپرستی کاظم عباس زاده و پیشکسوت تئاتر شهرستان کاظم قانعی شروع کردم.

عصر بافق : گروه هنری عرفان از چه سالی شروع با کار کرده و چند نفر در این گروه با شما همکاری دارند؟

_گروه هنری عرفان از سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و حدود ۴۰ نفر مرد و زن بنا به نیاز هر جشنواره در این هنرمایی می کنند.

عصر بافق : در رابطه با جنگ عرفان کمی برایمان توضیح می دهید؟

_هنرمندان گروه تمرینات کار جنگ عرفان را از تاریخ ۹۶/۸/۳۰ با دو نمایش که توسط نویسندگان طنز شهرستان، علی محمد فلاح و روح ا… ناظمی نوشته شده آغاز کردند و بعد از مراحل دورخوانی شروع به حرکت و…. کار خود را ادامه دادیم. نهایتا در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۲ با تاییدیه هیات بازبینی و اداره ارشاد مجوز گرفتیم و اجازه کار جنگ‌ عرفان داده و کار آغاز شد.

عصر بافق : این کار جذاب از چه زمانی روی صحنه رفته و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

_ از تاریخ ۲۵ دی ماه لغایت ۹ بهمن به مدت ۱۵ شب از ساعت ۷ تا ۱۰ شب با ۲۱ پرسنل فعال جهت اجرای کار برای همشهریان عزیز، هنرمندان و هنر دوستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روی صحنه رفت.

عصر بافق : صحبت پایانی؟

_ از ریاست محترم اداره ارشاد ، روابط عمومی سنگ آهن، فرمانداری، شهرداری، مرکزبهداشت، مدیریت هتل رستوران علمدار و پیشکسوتان تئاتر شهرستان، آقایان سید محمد باقی زاده و کاظم قانعی کمال تشکر و قدردانی را دارم. از مسئولین شهرستان خواهشمندم به هنر و هنرمند بها و ارزش بدهند و مطمئن باشند که بچه های بافق استعداد خوبی در این زمینه دارند.