نامه رسیده از شهروندان به تحریریه عصر بافق؛

” امام جمعه محترم شهرستان بافق
فرماندار محترم شهرستان بافق
شورای اسلامی شهرستان بافق
با سلام
خواهشمند است در مورد معضلی که در شهر در جریان است و به زودی به حد انفجار خواهد رسید تمهیدی بیاندیشید. در تریبون نماز جمعه، در مساجد، در ادارات روشنگری نمایید مردم را به این معضل هشدار دهید.
متاسفانه مدت زمانیست که قیمت های زمین مسکونی ، اجاره مغازه ، اجاره منازل مسکونی و مسائل مرتبط به حد سرسام آور و غیر متعارف سیر صعودی گرفته است در حال حاضر جوانان توانایی تهیه زمین یا اجاره مغازه جهت کسب و کار را ندارند. قیمت ها در خیابان اصلی حتی به نسبت جمعیت از یزد و تهران هم بیشتر شده است و باعث گرانی غیر متعارف اجناس نیز خواهد شد. جوانان جویایی کار چون نمی توانند در شهر کسب و کاری فراهم نمایند خود بخود به ادارات بخصوص سنگ اهن سوق پیدا می کنند. در حال حاضر جهت یک عملیات ساختمانی ساده یافتن کارگر و استاد بنا امکانپذیر نیست و اگر پیدا کنید قیمت ها خیلی بالا می باشد.
متاسفانه افراد سودجو نیز از این آب گل الود ماهی می گیرند و نمی دانند این معضل گریبان خودشان و فرزند خودشان را نیز خواهد گرفت با این وضعیت قیمت، خریداران به حومه شهر برای قیمت ارزانتر خواهند رفت که این امر باعث گسترش غیر اصولی شهر، عدم خدمت رسانی مناسب، عدم امنیت لازم و هزاران مشکل مرتبط خواهد شد. ”

 

برچسب ها : ,
  1. بلبل

    مشکل ازونهایی است که مغازه دویست میلیون رو چهارصد میلیون قیمت میکنن و بقیه هم میخرن. نه باید قیمت کرد نه خرید. اینطوری بازار می خوابه.

  2. حاجی فدائیه

    باسلام.مشکل زمین وقیمتش زمانی دربافق حل میشه که بزرگتربافق مشخص بشه.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *