دکتر ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در نشست انجمن اهل قلم گفت :
با تصویب فعالیت کمیته مشورتی در شورای فرهنگ عمومی ؛ انجمن های فرهنگی هنری می توانند نقش فعال در اجرا و مشاوره برنامه ها داشته باشند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در نشست انجمن اهل قلم با اشاره به لزوم سازماندهی انجمن های فرهنگی هنری و صدور مجوز فعالیت آنها گفت: انجمن های فرهنگی هنری با حفظ هویت و شناسنامه فعالیت خویش می توانند در اجرای برنامه های فرهنگی نظرات مشورتی خویش را اعلام نمایند.
وی با بیان اینکه تاکنون انجمن های نمایش و خوشنویسی مجوز فعالیت دریافت نموده اند افزود : در آینده نزدیک برای ثبت و صدور مجوز فعالیت انجمن ها اطلاع رسانی لازم انجام می شود تا اعضای انجمن بتوانند در قالب فعالیتهای سازمانی انسجام یابند و برنامه های پیشنهادی خود را ارائه نمایند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : با همکاری و مساعدت شهردار و فرماندار بافق ساماندهی خانه هنرمندان در سال جاری به اتمام خواهد رسید و هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب می توانند در این مکان استقرار یابند.
وی عنوان کرد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساماندهی و پیگیری خواسته های انجمن های فرهنگی ادبی آمادگی کامل دارد تا هر چه زودتر نسبت به ثبت صدور مجوز فعالیت و تعیین ترکیب اعضای انجمن ها همکاری لازم را داشته باشد.

  1. ناشناس

    جناب اقای دکتر ارجمند
    باسلام و عرض ادب و احترام
    ضمن تبریک انتصاب شایسته جناب عال به سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکر و قدردانی از شما که در همین فرصت کم ، اقدامات شایسته ای انجام داده اید.
    جایگاه قلم و قلم فرسایی ، جایگاهی بس بلند است که هرکسی شایستگی رسیدن به ان را ندارد.
    در اینجا از شما خواهشمنداست که در حفظ این جایگاه و ارزشهای ان با دقت نظری بالاتر اقدام نمایید. بعضا مشاهده می شود افرادی خود را اهل قلم می دانند که کوچکترین سررشته ای از ان ندارند، جدا از سطح تحصیلات ، حتی از اصول نگارش نیز کوچکترین بهره ای ندارند.
    اینکه فردی مطلبی را از اینترنت کپی کند ، توسط افراد دیگری ویرایش شود و انرا به اسم خود ارسال نماید که اهل قلم شدن نیست و لذا از شما خواهشمنداست کسانی که در این انجمن حضور می یابند، جدا از سطح تحصیلات ، بتوانند حداقل یک انشاء در خصوص یک موضوع خاص ، بدون استفاده از اینترنت و ویرایش توسط افراد دیگر ، بنویسند
    موفقیت و سربلندی شما را ارزومندم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *