- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

نشست مسئولین هیات های ورزشی بافق با صباغیان نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش عصر بافق ؛ نشست هم اندیشی مسئولین هیات های ورزشی شهرستان بافق با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در محل سالن شهرداری بافق برگزار گردید .

[1]
در این ابتدای این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان را ارائه نمود .

[2]
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با تاکید بر اینکه ورزش شهرستان نیازمند جذب اعتبارات ورزشی برای توسعه زیرساخت های است خواستار تصویب قوانینی در مجلس در جهت افزایش  بودجه های ورزشی شد .
نارگانی اظهار داشت  : در طول یکسال گذشته کارهای زیربنایی خوبی در ورزش انجام شده است و سعی ما بر این است با ایجاد اماکن ورزشی در شهرستان به سرانه ورزشی مناسبی دست یابیم .
رئیس اداره ورزش و جوانان مهمترین مشکل ورزش شهرستان را نبود بوجه های مناسب عنوان نمود و خواستار توجه بیشتر نماینده محترم مجلس و دیگر مسئولین شهرستان در این زمینه شد .

[3] [4]
در ادامه این نشست مسئولین هیاتهای ورزشی شهرستان به بیان مشکلات پرداختند و  پیشنهادات خود را در زمینه پیشبرد اهداف ورزشی ارائه نمودند .

[5]
در پایان نماینده مردم بافق در مجلس  گفت : نگاه ما به دو مقوله ورزش و جوانان بسیار جدی است زیرا اعتقاد داریم ورزش می تواند بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را کاهش دهد و از طرفی  بخش زیادی از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر می کند.
محمدرضا صباغیان اظهار داشت : از زمان ورود نارگانی ورزش بافق دچار تحول شده است ،پیشنهاد میدهم در این سمت باقی بماند و برای پیشرفت ورزش نیروهای توانمند را جذب کنید.
صباغیان در پایان گفت : پیشنهادات خوبی در این نشست ارائه گردید جمع بندی از این پیشنهادات را ارائه دهید تا در قالب قانون به مجلس پیشنهاد داده شود.