به گزارش عصر بافق ؛ نشست هم اندیشی مسئولین هیات های ورزشی شهرستان بافق با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در محل سالن شهرداری بافق برگزار گردید .


در این ابتدای این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان را ارائه نمود .


رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با تاکید بر اینکه ورزش شهرستان نیازمند جذب اعتبارات ورزشی برای توسعه زیرساخت های است خواستار تصویب قوانینی در مجلس در جهت افزایش  بودجه های ورزشی شد .
نارگانی اظهار داشت  : در طول یکسال گذشته کارهای زیربنایی خوبی در ورزش انجام شده است و سعی ما بر این است با ایجاد اماکن ورزشی در شهرستان به سرانه ورزشی مناسبی دست یابیم .
رئیس اداره ورزش و جوانان مهمترین مشکل ورزش شهرستان را نبود بوجه های مناسب عنوان نمود و خواستار توجه بیشتر نماینده محترم مجلس و دیگر مسئولین شهرستان در این زمینه شد .


در ادامه این نشست مسئولین هیاتهای ورزشی شهرستان به بیان مشکلات پرداختند و  پیشنهادات خود را در زمینه پیشبرد اهداف ورزشی ارائه نمودند .


در پایان نماینده مردم بافق در مجلس  گفت : نگاه ما به دو مقوله ورزش و جوانان بسیار جدی است زیرا اعتقاد داریم ورزش می تواند بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را کاهش دهد و از طرفی  بخش زیادی از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر می کند.
محمدرضا صباغیان اظهار داشت : از زمان ورود نارگانی ورزش بافق دچار تحول شده است ،پیشنهاد میدهم در این سمت باقی بماند و برای پیشرفت ورزش نیروهای توانمند را جذب کنید.
صباغیان در پایان گفت : پیشنهادات خوبی در این نشست ارائه گردید جمع بندی از این پیشنهادات را ارائه دهید تا در قالب قانون به مجلس پیشنهاد داده شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *