مصادف با شب وفات حضرت معصومه (س) عزیزالله عباسیان، رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق به همراه عليزاده استاد و مربي قرآن، محمد جواد كارگران مداح اهل بيت و رئيس كانون مداحان استان يزد در جمع ورزشكاران زورخانه شهيد احمد رنجبر و مالك اشتر حضور يافت. ورزشكاران ضمن خيرمقدم به رئيس هيات و همران وي از اينكه با همكاري، همدلي و همراهي رئيس هيات، مرشد و مدير زورخانه مشكل گازكشي زورخانه شهيد احمد رنجبر حل شده، از عباسيان و ساير دست اندركاران تقدیر و تشكر كردند.
در این دیدار عباسیان قول مساعد خرید دو دستگاه کولر گازی را برای سرمایش و گرمایش زورخانه مالک اشتر داد.


رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق در همین رابطه گفت : در خصوص خريد اسپيلت براي زورخانه مالك اشتر با توجه به اينكه محيط داخلي این زورخانه بسيار بزرگ و اکنون فصل سرماست بنا به درخواست نارگاني، رئيس اداره ورزش و جوانان بافق، من براي شادي روح پدر و مادرم قول خريد دو دستگاه اسپيلت را از محل هزينه شخصي دادم كه يكي نصب شده و يك عدد ديگر نيز به زودي نصب ميشود
عباسیان ادامه داد : البته اين كوچكترين خدمت به ورزشكاران پهلواني است كه داراي خصلت و مرام پهلواني هستند و ارزش آنها بيش از اين است.
وی در خصوص گازكشي زورخانه شهيد رنجبر نيز اذعان داشت : با توجه به پيگيري دوست بسيار عزيزم رضا عظيمي نيا، مرشد غلامرضا حيدري و عليرضا عظيمي نيا در عيادتي كه از علي اصغر رنجبر، پدر بزرگوار شهيد كرديم، موضوع به وی منتقل شد و پدر شهید رنجبر به خاطر عشق فرزند شهيدش به ورزش زورخانه اي هزينه گاز كشي را متقبل شد.
این مقام مسئول در ادامه افزود : اينها همه مي گذرد و همه مسائل و مشكلات با همدلي، دوستي و مهرباني حل ميشود و انچه مهم است اتحاد زورخانه ها و ورزشكاران است كه تماما بايستي با يكديگر چون يد واحد باشند و اين را نيز بدانند كه رفتار و منش يك ورزشكار پهلواني و زورخانه اي با سايرين از زمين تا اسمان بايستي متفاوت باشد.


وي گفت : ورزشكاران پهلواني و زورخانه اي در كليه امور تنها به خداي يكتا توكل و توسل مي جويند و از وي مدد ميخواهند و راه و منش حضرت علي (ع) را سرلوحه كار خود قرار ميدهند.
عباسیان ادامه داد : حضرت علي (ع) كسي بود كه هرگز چيزي را براي خود نميخواست و هر چه داشت را در راه خدا و رضاي خدا مي بخشيد، هرگز غيبت نمي كرد و تهمت روا نمي داشت و صله رحم را به جا آورده و از بيماران و افراد مستمند و فقير دلجويي مي كرد و با انها همنشين و هم سفره ميشد تا قلب انها را شاد كند. لذا به شما سفارش مي كنم  كه اين راه و روش را در زندگي پيش بگيريد و هرگز اجازه ندهيد شيطان و نفس بر شما غلبه پيدا كند و خداي ناخواسته دل و قلب كسي را برنجانيد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *