به گزارش عصر بافق، همزمان با هفته ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی ، مانور ضربتی مدیریت بحران وتوزیع برق  با حضور فرماندار ،معاون فرماندار،مدیر توزیع برق ، روسای ادارات ،مسئولین شرکت توزیع برق یزد ،گروه های عملیاتی خراسان جنوبی ، یزد و با خدمت رسانی نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی،  هلال احمر، اداره برق و … در محل گودگوار شهرستان بافق برگزار شد.


مدیر توزیع برق شهرستان بافق گفت :برای اجرای این مانور ۲۵ اکیپ از استان خراسان جنوبی ،کرمان و یزد شرکت کردند .
عسگری فر اظهار داشت :برای اصلاح و بهینه سازی قسمت فیدر ۶ بافق که چاه های کشاورزی دارد و پرنده خیزهست ما شبکه ها و مقرهای سوزنی را کاور میکنیم .
وی افزود : این مانور هم در بحث زیست محیطی کاربرد دارد که به پرندگان آسیب نرساند و هم کاهش خاموشی را دارد چرا که این فیدر بیشترین خاموشی را در بافق داشته ، امیدواریم دیگر شاهد این خاموشی ها نباشیم.


دبیر کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در مانور ضربتی امروز نزدیک ۳۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط اصلاح و بهینه سازی می شود ،تعداد ۸۰۰ کاور نصب و ۵۰ عدد مقره سوزنی و ۵۰۰ عدد کاور کراس آرم تعویض می شود.
محسن نگارش اظهار داشت : تمامی این اقدامات باعث میشود خاموشی هایی که ناشی از پرنده زنی در بخش چاه های کشاورزی است کاهش یابد . درواقع این مانور هم باعث افزایش آمادگی بین نیرو ها و هم با تعمیر و اصلاح شبکه ها باعث کاهش خاموشی می شود .

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *