در حالیکه معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه معارفه رئیس جدید اداره زیر مجموعه اش در بافق از امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار به عنوان #اضلاع_مثلث_موثر برای انتخاب و تعیین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق سخن می گفت اما مدت زمان کوتاهی نگذشته که خبر رسید با وجود چندین نیروی فعال، با سابقه و جوان بومی بافق که در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مشغول به کار هستند یکدفعه و بیخبر از مسئولین شهرستان، فردی به نام ابویی مهریزی رئیس اداره کار بافق می شود و حتی کار به جایی می کشد که امام جمعه شهرستان در #تریبون_نماز جمعه بافق از این عدم هماهنگی #گله_مند می شود.
فرماندار بافق اما پس از اعتراض های گسترده نسبت به انتصاب وی در اداره کار بافق گفت : نگران ابویی نباشید و گزینه بومی و شایسته معرفی کنید.
از اعضای مثلث ذکر شده قبلی و همچنین اعضای شورای شهر انتظار می رود تا پیگیر مطالبات مردم در این خصوص باشند و #موضع خود را #شفاف مشخص کنند.
به نظر شما سکوت در این برهه از زمان چه معنایی می تواند داشته باشد؟!
و آیا ابویی مهریزی با توجه به گلایه مندی امام جمعه شهرستان بافق از مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی یزد می تواند به ریاست خود بر کارگران و پیمانکاران بافقی ادامه دهد؟!
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *