محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، بهاباد، خاتم، بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفع مشکل کاسپین با انتصاب مجدد رئیس بانک مرکزی در تضاد است، گفت: نمایندگان مجلس در برابر مشکلاتی از جمله کاسپین جدی‌تر وارد شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا صباغیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران یزد در پاسخ به سئوالی در زمینه مشکلات سرمایه‌گذاران موسسه کاسپین در یزد، با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ارتباط با موسسه کاسپین اظهار داشت: الان این اتفاق افتاد و سرمایه‌گذاران در ارتباط با این مشکل بیچاره شدند.

وی خاطرنشان کرد: بانک مرکزی بر این موضوع ناظر بود و همه ما شاهد بودیم که خیلی راحت در زمانی که مردم دچار مشکل بودند حکم رئیس بانک 5 سال دیگر تمدید شد یعنی در برابر چشمان بهت زده مردم، که بانک مرکزی خوب نظارت نکرد و مال مردم از بین رفت، قوه مجریه رئیس بانک را دوباره منصوب کرد و نمایندگان مجلس که با رای همین مردم روی کار آمدند حرف نزدند.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که مجلس ضعیف باشد کشور ضعیف می‌شود و قوه مجریه و دیگر نهادهای کشور هم بد عمل می‌کنند.

صباغیان ادامه داد: لازم است که نمایندگان مجلس در برابر چنین اقداماتی عملکرد بهتری از خود نشان دهند و با فعالیت‌های بهتر خود، زمینه‌ای را فراهم کنند که جلوی مشکلات گرفته شود.

وی تصریح کرد: مجلس باید با نظارت قوی بر فعالیت‌هایی که در کشور رخ می‌دهد به گونه‌ای عمل کند که مشکلات برطرف شده و زمینه پیشرفت همه جانبه کشور فراهم شده و سختی از جلوی پای مردم برطرف شود نه اینکه با نظارت نادرست خود باری به دوش مردم انداخته شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *