بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسین ارجمند
انتصاب جنابعالی را به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی #شهرستان_بافق تبریک عرض می کنم. امیداورم در طول دوره خدمت موفق و مؤید باشید.
اینجانب چند نکته را به عنوان تذکر عرض می کنم:
۱_ همانطور که جنابعالی در مراسم معارفه گفته اید حوزه فرهنگ و هنر مظلوم است و باید در مسیر رفع موانع تلاش کرد. به طور قطع شهرستان بافق هم از این معضل رنج می برد و به عقیده بنده ناهماهنگی و فقدان همفکری عامل اصلی است‌. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید قدم بزرگی را بردارد و شعله های امید بخش را روشن سازد. به طور قطع تقویت شورای فرهنگ عمومی و استفاده از افراد صاحب نظر و فرهیخته لازم و ضروری است. راقم این سطور نیز در حد توان آماده همکاری و تبادل نظر خواهد بود
۲_ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظایف و اهدافی را مشخص کرده است که به طور قطع اداره استان و شهرستان ها نیز مشمول آن ها هستند. رشد فضائل اخلاقی و مصونیت بخشی به جامعه ٬ ترویج فرهنگ و هنر اسلامی٬ برنامه ریزی برای تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی و تدوین راهکارهایی برای تحقق رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر تنها بخشی از وظایف و اهداف اساسی وزارت ارشاد است که باید اجرایی شود. به عقیده اینجانب یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه آشنا ساختن نسل بعد از انقلاب نسبت به اهداف و آرمان های انقلابی است و می توان گفت تقریبا هیچ کار مفیدی در این زمینه صورت نگرفته است.
۳_ توجه جدی به کانون های فرهنگی هنری مساجد و ایجاد رونق و برطرف سازی رکود رایج در مساجد هم یک نیاز اساسی است که همت و دغدغه مندی و تصمیم گیری های مؤثر را می طلبد.
ان شاء الله همه ما در انجام وظایف موفق باشیم و بتوانیم شهری زنده و شاخص را به سراسر کشور معرفی کنیم.

محمد هادی سمتی
طلبه حوزه علمیه قم
چهارشنبه بیست و دوم آذر ۹۶

@MHSemati

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *