در جواب به سوال و نامه رسیده و منتشر شده در سایت خبری تحلیلی عصر بافق تحت عنوان ” آیا وظیفه پلیس راهنمایی رانندگی فقط جریمه کردن مردم هست یا حل مشکلات آنها؟ ”  پلیس راهور شهرستان بافق جوابیه ای ارسال کرده که جهت اطلاع شهروندان به شرح زیر منتشر می شود.

نامه رسیده از شهروندان به تحریریه عصر بافق؛

” سلام خدا قوت. چند روز پیش شاهد برخورد دو وسیله نقلیه با هم بودم، وقتیکه با افسر راهنمایی و رانندگی تماس گرفتم و گفتم اینجا تصادف شده از من پرسید آیا تصادف جانی رخ داده که من در جواب گفتم خیر . بلافاصله مامور گفتند ما برای تصادفات جانی در محل حاضر میشویم و میبایست هر دو راننده برای تعیین مقصر با هم تفاهم کنند. لطفا از رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق سوال بفرمایید چرا هنگامی که تصادف دو وسیله نقلیه رخ میدهد مامور راهنمایی و رانندگی در محل حاضر نمیشود؟ اگر چناچه تفاهمی حاصل نشد تکلیف چیست؟ آیا وظیفه آنها فقط جریمه کردن مردم است یا حل مشکلات مردم؟

سپاس از شما_ شهروند ”

جوابیه پلیس راهور شهرستان بافق در پاسخ به سوال شهروند بافقی؛

” سلام در خصوص تصادفات خسارتی طبق ماده ۴۰ قانون بیمه نامه، شرکت های بیمه موظفند خسارت مالی ناشی از حوادث رانندگی موضوع این قانون را در مواردی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده در زمان حادثه، دارای بیمه نامه معتبر بوده و بین طرفین حادثه، اختلافی وجود نداشته باشد حداکثر تا سقف تعهدات مالی مندرج در ماده ( ۸ ) این قانون که بالغ بر ۷۰ میلیون ریال می باشد بدون اخذ گزارش مقامات انتظامی پرداخت کنند که مراتب جهت اطلاع و ابلاغ به شهروندان اعلام می گردد. ”

سایت عصر بافق به عنوان امین و پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولین ضمن اعلام آمادگی به جهت انتشار هرگونه سوال از مسئولین شهرستان در حوزه های کاری مختلف؛ مراتب تشکر و قدردانی خود را از پلیس راهور بافق به جهت پاسخگویی و شفاف سازی اعلام می دارد.

  1. ناشناس

    وقتی هیچ کدام از طرفین خود را مقصر ایجاد حادثه نداند باید چکار کرد؟؟؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *