شهرت زدگی در اطلاع رسانی
🖋فاطمه شریفی
🔸جامعه ما دیگر اقبالی به ارزش خبری شهرت ندارد و این روزها که مردم با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی نیاز به اخبار عملکردی و گزارش های تحلیلی از سوی مسوولان و موضوعات پیش روی خود دارند هم چنان ارزش خبری شهرت به مدد تولید محتوای کم اعتبار و روزمره تنها در نام و نشان های افراد یکه تازی می کند.
🔸دیدار و بازدید و جلسه و افتتاح و غیره…فرقی نمی کند موضوعیت اثر چه باشد بلکه خبر نویسی کمپینی و شهرت زدگی در اطلاع رسانی شیوه ای شده است که روز به روز فاصله رسالت حقیقی اطلاع رسانی و روابط عمومی را با مردم بیشتر می کند و از سوی دیگر عملکرد پوشالی برای مدیران به جای میگذارد.
روابط عمومی و رسانه واقع نگر هرگز تبلیغات خبری را جایگزین تحلیل و توسعه نخواهد کرد.
ارزش شهرت را در جایگاه خود و محدود به کار گیریم.
#روابط_عمومی_واقع_نگر
#نتیجه
#هدف
http://yon.ir/SZ2cR
@dolatname