- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

از ما مطالبه کنید و مطمئن باشید که خادمان شما در هیچ زمینه ای کوتاهی نخواهند کرد

رئیس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی :

 از ما مطالبه کنید و مطمئن باشید که خادمان شما در هیچ زمینه ای کوتاهی نخواهند کرد

سید محمد باقیزاده، رئیس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه کارگروه پیگیری مطالات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تسلیت ایام محرم و تشکر از حضور مردم گفت : پیرو پیگیری صورتجلسه ۹۳/۶/۹،  نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی از وزیر رفاه در این خصوص سوال کردند و با حضور و جلسه در تهران مسائل بسیاری بررسی شد و با توجه به کمبود وقت و موارد زیادی که نیاز به پیگیری بود مقرر شد جلسه ای دیگر با حضور مسئولین شهرستان، امام جمعه محترم، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، مسئولین صندوق بازنشستگی فولاد و نماینده مردم در مجلس برگزار شود و همانطور که مستحضرید این جلسه به خوبی برگزار شد و دغدغه های شما مردم البته مواردی که مرتبط به وزارت رفاه میشد مطرح و صورتجلسه ۹۳/۶/۹ بند، بند قرائت و وزیر به همه موارد پاسخ داد.
باقیزاده ادامه داد : دو بند از بندهای صورتجلسه کامل اجرا نشده بود اما در کل این جلسه رضایت بخش بود. در خصوص  واگذاری ۱۵ درصد به شهر، وزیر گفت در حیطه کاری من نیست و قرار شد با سازمان خصوصی سازی کارگروهی تشکیل و پیگیری شود.
رئیس شورای شهر گفت : در بافق اتفاق خوبی که افتاده است این است که همه مسئولین بومی و دارای یک وحدت رویه ای هستیم که در گذشته کم سابقه بوده است و من از شما مردم در خواست دارم که از ما بخواهید و مطمئن باشید که خادمان شما در هیچ زمینه ای کوتاهی نخواهند کرد.
وی ضمن اشاره به بازدید امروز از طرحهای توسعه ای و جوار معدنی شرکت سنگ آهن اذعان داشت : پیشرفت ۴۱ درصدی گندله و طرحهای دیگر در شرکت سنگ آهن از نزدیک رصد شد و امیدواریم با پیگیریهای مسئولین استان و اینکه که بعد از ۳۸ سال شهرستان یک نماینده بومی دارد، انشالله بتوانیم اتفاقات خوبی را در آینده رقم بزنیم.