استاندار جدید یزد :

⭕️ حق نداریم برق، آب و گاز صنایع را به بهانه بدهی، قطع کنیم

زمانی قمی استاندار جدید یزد در نخستین نشست کاری:
🔹عمیقا معتقدم نباید برای کمک به اقتصاد و ایجاد اشتغال و چرخیدن چرخ اقتصادی در سطح کشور انرژی مورد نیاز واحد تولید را قطع کرد و واحدها نباید دغدغه این را داشته باشند که با نگه داشتن واحدها در شرایط رکود شرکت های خدمت رسان نیز بدون اطلاع حتی آن را قطع کنند.

🔹به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز دستور می دهم با همکاری معاون اقتصادی ،مسائل مرتبط با خوشه ها را هرچه زودتر بررسی و دسته بندی کرده و فقط به شنیدن دغدغه ها کفایت نشود بلکه باید وارد مرحله عمل و اجرا شد تا هر سال از فهرست مشکلات کم شود.

🔹حل نکردن مشکلات بعد از بیان آنها، اهانت به دولت و هم دهن کجی به بخش خصوصی است و به همین دلیل با دسته بندی آنها ، باید صادقانه به آنها موارد قابل حل و موارد حل نشدنی را اعلام کنیم.

🔹سازمان صنعت و معدن نسبت به شناسایی و شناسنامه کردن تمامی طرح ها اقدام کند تا طرحهای نیمه تمام با میزان پیشرفت و هزینه های آن مشخص شده و بدانیم هر فرصت شغلی چه اندازه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری نیاز دارد.

🔹 ایجاد اورژانس صنعتی در استان برای درمان دردهای صنعت و اقتصاد لازم است، برای فعالیت ها به برنامه یکساله و دو ساله نیاز نداریم چون به میزان کافی تجربه وعده دادن داریم و عمل نشده اما اجازه بدهید اعتمادسازی کنیم و بر اساس قانونمندی و ضابطه مندی به جای رابطه مندی و نیز بر پایه علم و دانش پیش برویم./ایرنا
@egmo24

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *