درخواستی از مسئولین بافق در حاشیه نشست سوال صباغیان از وزبر رفاه ، کار و تامین اجتماعی:

قناعت بکنید اما ساده و آسان توجیه و قانع نشوید

سه سال و دوماه از صورتجلسه 93/6/9 گذشت و ورق چرخید و چرخید تا دوباره مسئولین بافق رو در روی وزیری بنشینند که این دفعه برخلاف دفعه قبل آمده تا پاسخ بدهد به همه آنچه که نکرده است و یا در مورد کم کاری کرده است.
هرچند گردش چرخ روزگار نماینده کارگران سنگ آهن چغارت بافق را ( که زمانی نمایندگی اش را دارای خدشه می دانستند ) به نمایندگی مردم بافق و اطراف در مجلس رساند و رییس شورای شهر دوره قبل را از راهیابی به دوره پنجم شورای شهر بازداشت و منصوبین دولتی نیز در فرمانداری بافق و استانداری یزد جای خود را به خلف پس از خویش سپردند اما آنچه که همچنان باقیست مشکلات سنگ آهن بافق هست و درمان ناتمام دردهایی که هنوز حاج جواد عسکری بعنوان مدیر عامل امضاء کننده صورتجلسه بر تن فولاد و گندله و آگلومره و فولاد خصوصی و صنایع جوار معدنی و نقطه به نقطه شرکتش و شهرش می بیند و کمتر دم بر می آورد تا مبادا دلی از پدر پیر چغارت بشکند یا برادر ناتنی از شهر دیگری ادعای میراث خواری از سنگ آهن مرکزی بافق بکند.
تا از قلم نیفتاده باید متذکر شد که جلسه امروز با وزیر رفاه در ردیف برنامه هایی همچون برنامه تلویزیونی رصد در شبکه استانی جمعه گذشته تابان نیست که مسئولین بافق و استان خواسته باشند صرفا شرح ماوقع بدهند و از آنچه انجام تاکنون داده اند دفاع بکنند.
امروز مسئولین بافق به دعوت و هماهنگی هر مسئولی که بوده است به سرمیزی می روند که باید کمتر از اقدامات انجام شده تعریف و تمجید بکنند و فرصت مغتنم جلسه را به دست مریزاد و تعارفات مرسوم اداری در قبال خواست عمومی مردم بافق قربانی ننمایند.
امروز محمد رضا صباغیان بعنوان نماینده مجلس سوال کننده است و مدیر عامل و شورای شهر و فرماندار و امام جمعه بافق در مقام درخواست کننده و پیگیر برای رسیدن به آنچه که بافق می بایست در این سه سال و چندماه به آن می رسید و نرسید.
اگر تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگانش مشکل دارد که قطعا دارد.
اگر پلی کلینیک بافق ساختمانش ساخته شد ولی از نظر امکانات و کار درمانی تجهیز و روبراه نشد.
اگر 15 درصد نوشته شده سهام بافق بر روی کاغذ صورتجلسه خشکید به عمل نرسید.
اگر صنایع جوار معدنی چغارت و سنگ آهن مرکزی بافق هنوز در پی ریزی و اسکلت بندی مانده اند و به سقف نرسیده اند.
اگر باند دوم جاده در سربالایی تپه ماهور های قبل و بعد از پل مهندس اسدی پیچ و خم خورده است.
و دهها اگر و باید دیگری که در صورتجلسه نهم شهریور و نامه سوم خرداد 96 فقط به آنها اشاره شده است و هنوز به اجرای کامل نرسیده است ؛ باید تکلیف آن را در همین نشست امروز با وزیر رفاه و کار و تامین اجتماعی به شکل روشن و واضح پیگیری نمایید.
هرچند در حاشیه این نشست باید فرصت را غنیمت شمرد و به مواردی پر رنگتر از متن نیز به آن پرداخت که از جمله آنها میتوان به برنامه ریزی دقیق و تضمینی برای تامین خوراک صنایع جوار معدنی بافق و رضایت ندادن به نحیف شدن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برای خصولتی شدن این شرکت معظم و قطعه قطعه کردن آن در واگذاری آنومالی های سرشار از آهن و عناصر کمیاب آن در برابر شرکت معدنی چادرملو و فلات مرکزی ایران اشاره کرد.
باشد که صورتجلسه امروز به تاریخ 96/8/8 به دور از شتابزدگی و با عمق و درک بیشتر از امور اجرایی و صنعتی ؛ سنجیده تر و کارشناسی شده تنظیم گردد و مسیر پیاده کردن آن را بر روی زمین به تفکیک بند بند مسئولیت ها مشخص و معین نمایند.

احمد برزگری بافقی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *