- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

لزوم برگزاری مردمی و باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع)

امام جمعه بافق در ستاد اربعين این شهرستان تاکید کرد:

لزوم برگزاری مردمی و باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع)

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق ؛ ستاد اربعين بافق با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعي از مسئولان ادارات و نهادها در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی در پشتیبانی از حرکت ارزشمند پیاده روی اربعین حسینی و حضور پرشور مردم در این مراسم معنوی عنوان کرد و اظهار داشت: باید با تعامل بین بخشی بین ادارات و نهادهای شهرستان امکانات اعزام زائران بافقی جهت حضور در این مراسم باشکوه با بهترین کیفیت فراهم شود.

محمد زاده رحمانی افزود: امسال دو موکب از شهرستان بافق در مسیر پیاده روی اربعین حسینی بر پا خواهد شد.

وی افزود: موکب های عون بن عبدالله و باب الحوائج دو موکبی هستند که با اخذ مجوزهای لازم در این مسیر به زائران اربعین خدمات رسانی خواهند نمود.

زاده رحمانی ادامه داد: این موکب ها در بحث پذیرایی و اسکان زائران خدمات رسانی انجام می دهند که می طلبد خیرین و مردم متدین بافق در تامین مایحتاج این دو موکب تلاش نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین سليماني امام جمعه بافق نیز بر مردمي برگزار شدن مراسم اربعين و حضور باشکوه مردم در این مراسم معنوی تاكيد كرد و گفت : هر چه قدر مراسم و برنامه ها مذهبی مردمي تر برگزار شود موفق تر هستيم و اين كار استمرار خواهد داشت.

در ادامه این نشست هرکدام از حاضرین نظرات خود را جهت باشکوه برگزار شدن این مراسم عنوان نمودند.