- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

#رئیس_غیر_بومی_اداره_برق، جوابگوی مشکل #روشنایی_معابر شهرستان بافق باشد

#رئیس_غیر_بومی_اداره_برق، جوابگوی مشکل #روشنایی_معابر شهرستان بافق باشد

چند ماهی است که اعتراضات مردمی به #روشنایی_معابر بافق، عدم #روشنایی کافی و تاریک بودن این معابر و خیابانها در فضای مجازی دیده می شود ( حتی به عدم تعویض به موقع #لامپهای_سوخته، روشن بودن یک در میان و چند در میان #لامپهای_روشنایی، کم کردن فشار یا ولتاژ برق معابر نیز اشاره شده است ) اما ظاهرا این اعتراضها و تذکرات مردمی نتیجه مطلوبی در پی نداشته است.
علی رغم پیگیری شورای شهر، تذکر جدی جهت رفع این مشکل در #کمیته_روشنایی شهرستان به جهت #مخاطراتی که بواسطه این امر ممکن است برای مردم بوجود بیاید، عملا اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد اما ظاهرا #رئیس_غیر_بومی و #ساکن_یزد اداره برق نه تنها به تذکر شورای شهر بلکه به تصمیم #کمیته_روشنایی شهرستان نیز وقعی ننهاده و اصرار به نبودن هیچ گونه مشکلی در سیستم روشنایی شهرستان دارد چرا که اصولا ایشان شبها را در یزد سپری کرده و شبهای بافق، مردمش، جان مردمش، امنیت مردمش، روان مردمش خیلی مهم نیست.
لازم به ذکر است بنا به اظهار نظر مسئولان انتظامی کشور، #روشنایی_مناسب و استاندارد معابر در حفظ و احساس امنیت شهروندان تاثیر گذار بوده و پشت گوش انداختن آن قطعا #کاهش_شدید_امنیت و احساس امنیت اجتماعی را در پی خواهد داشت و همچنین باعث بروز #تصادفاتی ناخواسته که خدای ناکرده در صورت فوت خانواده های بسیاری را عزادار می کند خواهد شد. به گفته مقامات مسئول قضایی و انتظامی کشور یکی از عوامل مهم #سرقت_مغازه ها و #منازل و #بزه_کاریهای اجتماعی، تاریکی معابر و خیابانهای شهر و عدم #روشنایی مناسب و استاندارد کوچه ها و محله هاست.
لذا با توجه به موارد مطرح شده بالا توصیه می گردد تا فرماندار شهرستان، شورای شهر، فرمانده انتظامی شهرستان و دیگر مسئولین مربوطه نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.