فرماندار شهرستان در مصاحبه با عصر بافق:

مجمع هم اندیشی اگر درست هدایت شود می تواند با ایجاد همگرایی در یک موضوع انرژی ها را همسو کند / اینجانب یک مدیر اجرایی هستم، نمی توانم به نطق آتشین بسنده کنم

مصاحبه با مهندس زاده رحماني #فرماندار شهرستان و طرح سوالاتي راجع به عملکرد #یازده_ماهه، مجمع هم انديشي و مقوله #نيروي_انساني، #زيرساخت هاي شهرستان، #سند_چشم انداز، #جاده، #فرودگاه، #نیروگاه خورشیدی، #جوار_ریلی، #جوار_معدنی و …

قسمت هاي مختلف اين مصاحبه را در #عصر_بافق بخوانيد

عصر بافق : در خصوص #مجمع_هم_اندیشی نظرتان و اگر پیشنهادهایی برای بهتر شدن #مجمع دارید بفرمایید.

_ #مجمع_هم_انديشي همان طور كه از اسمش بر مي آید يك دورهمي و جلسه تبادل نظر است كه در جاي خود مي تواند خوب و مثبت باشد. از اين #مجمع نمي توان توقع كار اجرايي داشت ولي اگر درست هدايت شود مي تواند با ايجاد #همگرايي در يك موضوع انرژي ها را هم سو كند در جهت حل مساله و گرنه چنانچه صرفا سخنراني باشد كاري از پيش نمي رود.
دستور كار دو #مجمع قبلي به ترتيب صنايع #جوار_ريلي و #ميراث_فرهنگي بود كه بنده با دعوت از مديران استاني خواستم بين اعضاي حاضر در #مجمع و افكار آنها با مديران اجرايي ذيربط، ارتباط برقرار كنم تا مسائل و مشكلاتي نيز رفع گردد و به نظرم مفيد هم بود و يكي از نتايج آن گزارش پر بار مسئول ميراث فرهنگي شهرستان در #مجمع اخير بود. ولي بعضي دوستان گفتند كه مي خواهيم مجمع فقط مردمي باشد، گفتم: صاحب اختياريد.

چنين #مجمع و جلسه اي چند سال پيش در مهريز برگزار شد و خروجي آن جمع آوري كمك خيري جهت راه اندازي قرائت خانه براي دانش آموزان پيش دانشگاهي بود كه قطعا در قبولي در رشته هاي تاپ دانشگاهي تاثير داشته است. متاسفانه جاي چنين نشست ها و جلساتي در بافق كم است و بيشتر اهل #سخنوري و #نوشتن هستيم تا اينكه حساب شده گام برداريم و در عمل دست به يك اقدام مثبت بزنيم.

اينجانب يك مدير اجرايي هستم نمي توانم به سخنراني و به عبارت ديگر به نطق آتشين بسنده كنم بلكه وقتي صحبت از #نيروي_انساني است بايد پيگير احداث ساختمان #كانون_پرورش_فكري_كودكان_و_نوجوانان باشم تا بافق تنها شهرستان استان نباشد كه فاقد اين ساختمان يا فضاي فيزيكي است و يا پيگير ايجاد مدرسه #نانو و احداث مدارس جديد و كمك به تجهيز مدارس موجود باشم و اگر بحث ميراث فرهنگي است، تلاش كنم اعتبارات آن ٥ برابر شود و يك كارشناس عمران جذب اين اداره شود، در غير اين صورت در جا زده ايم.

عصر بافق : دلیل شرکت نکردنتان در بیستمین #مجمع هم اندیشی چه بود؟  _ بايد عرض كنم كه در روز تاسوعا در شهرستان نبودم و اگر بودم، حتما شركت مي كردم؛ به همين جهت معاون فرمانداري شركت كرد.

ادامه دارد …

  1. اسماء

    فرماندار عزیز بفرمایید صورتجلسه های قبلی دو مجمع چند تا از بندهاش اجرایی شده. ضمنا مسئول میراث فرهنگی بافق در جلسه اخیر گفت هیچ کدوم از بندهاش(مثل عدم تبدیل نمایندگی تا سه سال آینده به اداره و …) اجرا نشده که شما فرموده اید:((و یکی از نتایج آن گزارش پر بار مسئول میراث فرهنگی شهرستان در #مجمع اخیر بود))

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *