آموزش حضوری از علل کاهش بروز حوادث در هنگام رانندگی است

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان، علل و عوامل بروز حوادث در هنگام رانندگی و راهکارهای پیشگیرانه آن را بیان کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی”درجمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان بافق گفت: مهمترین امنیت،امنیت جانی افراد است و ما با تلاش مضاعف و مخلصانه به شهروندان نمی گذاریم که امنیت جانی مردم به خطر بیفتد؛ چرا که نجات یک فرد، نجات یک جامعه است و پلیس در این زمینه تلاش میکند.
وی کاهش تلفات جاده ای را مرهون تلاش و همکاری مردم و شهروندان با پلیس دانست و افزود: پلیس راهور خدمات بسیار زیادی در جهت فرهنگ سازی ترافیک و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به مردم ارائه کرده است.
این مقام انتظامی با اشاره به علل و عوامل بروز حوادث رانندگی ازجمله تخطی از سرعت مطمئنه، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و غیره،گفت:ارتقاء فرهنگ و رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی،از اعمال قانون و صدور برگ جریمه از سوی پلیس،کارسازتر و نیاز است با آموزش، دانش و مفاهیم ترافیک، فرهنگ راهنمایی و رانندگی را بالا ببریم.
وی همچنین با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی ترافیکی یک اصل مهم در کاهش تصادفات است ،تصریح کرد:توجه نکردن به قوانین رانندگی موجب وارد آمدن خسارت های سنگین مالی وجانی به خانواده ها می شود .
فرمانده انتظامی شهرستان بافق با تاکید بر اینکه هدف ما در فرهنگ سازی پیشگیری از بروز تصادفات در جاده ها می باشد ،ادامه داد:تخلفات رانندگی توسط رانندگان متخلف دست درازی به حقوق دیگران می باشد.

برچسب ها : ,
  1. خلافی ماشین

    ممنون از مطلب خوبتون

  2. شوفر

    واقعا نیاز به آموزش هست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *