- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

نقشه های پی در پی برای #منابع_شهرستان و نیروهایی که قلع و قمع می شوند / بخش دوم رفتن بخشدار

نقشه های پی در پی برای #منابع_شهرستان و نیروهایی که قلع و قمع می شوند / بخش دوم رفتن بخشدار

به ضرس قاطع میتوان گفت محمد رضا فتاحی بافقی تاکنون یکی از #مدیران_موفق_شهرستان بوده است.
وی که در تاریخ ۷۹/۹/۲۱ به سمت #رئیس_جمعیت_هلال_احمر شهرستان منصوب شد از چهره های متمایل به #اصلاح_طلبی بوده که جمعیت هلال احمر را در بافق زنده کرد و روح تازه ای در کالبدش دمید و با جذب تعداد زیادی از #جوانان و #آموزش و استفاده از آنها در امور مختلف، #خدمات_شایانی را به جمعیت و شهرستان ارائه می دهد و بعد از #تغییر دولت #اصلاحات و در زمان دولت #اصول_گرای احمدی نژاد نیز به دلیل عملکرد خوب گذشته در پست #رییس_جمعیت_هلال_احمر بافق ابقا می شود.
پس از روی کار آمدن دولت #اعتدال، وی که کارنامه موفقی داشته به عنوان یکی از گزینه های مطرح برای #بخشداری بود و در نهایت نیز به سمت #بخشدار_مرکزی_بافق منصوب گردید.
در مدت فعالیت محمدرضا فتاحی بافقی در #بخشداری_مرکزی_بافق و به گواه آمار و ارقام، علیرغم کمبود اعتبارات دولتی وی توانست با برقراری تعامل سازنده با مسئولین شهرستان موفق شود تا بسیار بهتر از #بخشداران گذشته در سنوات قبل خدمات بسیار خوبی را در بحث زیر ساختی به شهرستان ارائه دهد.
به شهادت #بخشها و #روستاهای شهرستان، عملکرد محمد رضا فتاحی بافقی در مدت کار در #بخشداری بافق عالی بوده است چرا که در زمانیکه شایعه و صحبت رفتن بی دلیل او سر زبانها افتاد چندین #طومار از طرف #دهیاران مبنی بر ابقای وی تهیه می گردد. ( هر چند که یکی از رسانه های بافق در آن زمان به خاطر مسائل حزبی و سیاسی سعی در ایجاد شک و شبهه می کند )
همزمان با طرح شایعه رفتن محمد رضا فتاحی بافقی، شایعات تغییر #معاون_فرماندار و #رئیس_آموزش_و_پرورش و چند اداره دیگر نیز قوت می گیرد شاید هم به نوعی در آن زمان عملیات ایذایی و پوششی است.     ( البته شنیده شده و امکان دارد کسانی سفارش #نماینده_محترم_بافق را دلیل ابقاء #معاون_فرماندار و #رئیس_آموزش_و_پرورش بدانند خب بر اساس همین شنیده ها و شایعات باید پرسید که چرا سفارش وی برای #رئیس_اداره_اوقاف موثر نبود؟! )
باید گفت با شناخت دقیق از موقعیت شهرستان، بازی پیچیده ای صورت می گیرد و ضمن #وامدار شدن چند نفر از مسئولین شهرستان، #تغییر اتفاق می افتد اما مهم این است که ما آلت بازی شده ایم یا خیر؟ که قاعدتا این امر در #آینده بهتر مشخص خواهد شد.
چرا #بخشدار می رود؟ من هنوز پاسخ این سوال را علیرغم اینکه حسم می گوید محمد رضا فتاحی بافقی دوست داشت در سمت #بخشداری به #خدمت به مردم بافق ادامه دهد را نگرفته ام.
پس از رفتن #بخشدار تب و تاب #تغییرات_گسترده در شهرستان می خوابد و در حال حاضر همه چیز عادی است و احساس می شود شهرستان بافق نیاز به #بخشدار ندارد.

اتاق فرمان : ادامه ندارد…