طرح موضوع واگذاری D۱۹ به چادرملو در نخستین جلسه شورایعالی محیط زیست

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ادامه پیگیری برای واگذاری آنومالی D19 به چادرملو و سنگ آهن مرکزی خبر داد.
طرح موضوع واگذاری D19 به چادرملو در نخستین جلسه شورایعالی محیط زیست

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، جعفر سرقینی صبح امروز در نشستی خبری در وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوال خبرنگار ماین نیوز درخصوص اینکه تکلیف واگذاری آنومالی D19 به چادرملو و سنگ آهن مرکزی با توجه به رو به اتمام بودن ذخیره این دو معدن به کجا رسید؟ توضیح داد: سازمان محیط زیست با واگذاری آنومالی D19 به چادرملو و سنگ آهن مرکزی مخالفت کرده و در جریان سفر اخیر رئیس جمهوری به استان یزد قرار شد در نخستین جلسه شورایعالی محیط زیست این موضوع مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم این محدوده هرچه زودتر به چادرملو و سنگ آهن مرکزی که با اتمام ذخیره فعلی روبرو شده‌اند، واگذار شده تا مشکلی برای این شرکت‌های بزرگ کشور به وجود نیاید.

به گزارش ماین نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تاکنون بارها برای واگذاری آنومالی D19 به این شرکت نامه‌نگاری و پیگیری کرده اما تاکنون نتیجه‌ای در این زمینه نگرفته است. با توجه به رو به اتمام بودن ذخیره معدن فعلی چادرملو واگذاری محدوده‌ای جدید به این شرکت جهت انجام اکتشافات و بهره‌برداری ضروری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *