سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد:

شهرداری بافق مسیر توسعه گردشگری را یافته است

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: شهرداری بافق مسیر توسعه گردشگری را یافته و بخوبی در جهت ارتقا آن قدم برداشته است.
محمدرضا نصیری درحاشیه بازدید از دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ها و سمپوزیوم ساخت مجسمه های شنی در راستای جذب گردشگر تاثیرگذار بوده؛ اظهار داشت: مجموعه مردم و مسوولان شهر نیز به این اعتقاد رسیده اند که برگزاری چنین برنامه های می تواند در جهت معرفی شهرستان مثمر ثمر باشد.


وی از افزایش 20 درصدی گردشگر خارجی در کل استان خبر داد و افزود: امید می رود با برگزاری جشنواره های مختلف بویژه در اواخر ماههای شهریور، مهر و آبان بافق هم در زمینه جذب گردشگران خارجی بهره بیشتری ببرد.
نصیری با اشاره به اینکه برگزاری سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی توسط شهرداری بافق در سطح استان کاری بینظیر و چشم گیر است خاطر نشان کرد:این ایده عاملی برای معرفی بافق به کل کشور خواهد بود.


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه شهرستان بافق از دو پتانسیل بسیار خوب و نادر برخوردار است یادآور شد: شهردار بافق می تواند در بحث گردشگری معدن فعالیت خود را آغاز کند بازدید از پیت معدن پتانسیلی است که در هیچ جای استان یزد وجود ندارد.
نصیری همچنین وجود مجموعه تفرجگاه آبشار در کنار ظرفیت هایی از جمله صنایع دستی، کمپ های کویری و روستاهای هدف گردشگری را موقعیت مناسبی برای ماندگاری و جذب گردشگر خارجی عنوان کرد.


@Bafgh110

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *