- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

برگزاری دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در بافق

شهردار و رئیس جشنواره تابستانه شهرداری بافق:

برگزاری دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در بافق

شهردار و رئیس جشنواره تابستانه شهرستان بافق از برگزاری دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در این شهرستان خبر داد.
سیدعلی نوروززاده اظهار کرد: دومین جشنواره تابستانه بافق از مورخ 12 شهریورماه به مدت 7 روز در تفرجگاه آبشار این شهرستان برگزار می شود.
وی به برگزاری دومین سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی همزمان با جشنواره تابستانه این شهرستان اشاره و بیان کرد: جمعی از برترین مجسمه سازان مطرح کشور از تاریخ 15 لغایت 18 شهریور در مجموعه تفرجگاه آبشار بافق به ساخت طرح های برگزیده شده می پردازند.


شهردار بافق افزود: برپایی غرفه های مختلف نمایشگاهی، اجرای مسابقات مختلف ورزشی و خانوادگی،مسابقه ویژه بانوان، جشن خرماو جُنگ های شادی با حضور تعدادی از هنرمندان کشور، استان یزد و همچنین هنرمندان بومی از جمله برنامه های این جشنواره است.
نوروززاده با اشاره به اینکه جشنواره تابستانی در سال گذشته مورد استقبال عموم مردم و مسئولان قرار گرفته است، تصریح کرد: ایجاد نشاط و شادابی و سالم سازی اوقات فراغت شهروندان، انجام برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی، معرفی قابلیت های گردشگری شهرستان بافق، گذراندن اوقات فراغت شهروندان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.