چگونه از خودروسازان شکایت کنیم؟
مصرفکنندگان در صورت هرگونه نارضایتی از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو بر اساس اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو،میتوانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها مراجعه و شکایت کنند.
اگر مصرفکننده از نتیجه رسیدگی در سازمانهای صنعت، معدن و تجارت ناراضی باشد، میتواند به هیات حل اختلاف خودرویی که دبیرخانه آن در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانی قرار دارد، مراجعه و مجددا شکایت کند.
هیات حل اختلاف خودرویی موظف است ظرف ۲۰ روز از تاریخ ثبت شکایت به موضوع رسیدگی و رای خود را صادر کند.
حسین طالعی بافقی : وکیل پایه دادگستری