هشدارهای پلیس بافق پیرامون پیشگیری از مصرف مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان بافق جهت پیشگیری از سوء مصرف موادمخدر به شهروندان هشدار داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” در این خصوص گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مصرف موادمخدر، شهروندان می بایست هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و به آن عمل کنند.
وی افزود: اعتیاد سرمنشاء بسیاری از آشفتگی ها و از هم گسیختگی های اجتماعی است و آن کسی که در ابتدای مسیر اعتیاد، احساس بزرگی می کند، دیری نمی یابد که حقارت را احساس کند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در پس شادی کاذبی که با مصرف مواد روانگردان به دست می آید، دنیایی از غم و اندوه نهفته است و اعتیاد مجالی برای “خوب بودن” باقی نمی گذارد پس بیایید راه خوب بودن و خوب ماندن را بر خود نبندیم.
وی، فشار گروه دوستان و همسالان را یکی از عوامل مهم مصرف اعتیادآور در سن نوجوانی دانست و گفت: باید در فرزندانمان این باور را ایجاد کنیم که مصرف مواد اعتیادآور، شرط شاد بودن نیست، اما بزرگترین آفت برای آن هست.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان، خانواده را مهمترین و اساسی ترین رکن در پیشگیری از اعتیاد جوانان به موادمخدر دانست و خاطرنشان کرد: اعتیاد جلوه های زیبای زندگی را به یغما می برد و آن چه که در بهار زندگی زیبا جلوه می کند، با خزان اعتیاد به زشتی می گراید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *