- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

برگزاری مسابقات منطقه 6 کشور با حضور پنج تیم

برگزاری مسابقات منطقه 6 کشور با حضور پنج تیم

مسابقات منطقه 6 کشور با حضور پنج تیم سنگ آهن بافق، آشیانه علی یک کرمان، آشیانه علی دو کرمان، دانشگاه آزاد خاتم و هیات هندبال استان یزد از منطقه به میزبانی باشگاه سنگ آهن برگزار شد.

تیم ها عصر چهارشنبه وارد بافق شدند و مسابقات از عصر پنجشنبه به صورت دوره ای برگزار شد. سرپرست کل مسابقات را سمیه دهقانزاده بافقی و سرپرست فنی این دوره از مسابقات را خانم آزاده ادیب زاده از یزد عهده دار بودند.

دوکوبل داوری از فدراسیون سوت مسابقات را زدند که شامل یک کوبل داوری از استان کرمان و یک کوبل از بافق. تیم سنگ آهن بافق به مربیگری سرکار خانم مریم سادات فخری در دور اول مسابقات روز پنجشنبه با دانشگاه ازاد خاتم با نتیجه 37 بر 6 توانست بر حریف خود غلبه کند. دور دوم شب پنجشنبه تیم بای خورد ولی در سه دور باقی مانده مسابقات در روز جمعه که میبایست به مصاف با مدعیان این دوره از مسابقات برود فشار زیادی را تحمل کرد . در بازی اول صبح روز جمعه ساعت 10 که بسیار سرنوشت ساز بود توانست در مقابل آشیانه علی یک کرمان را با نتیجه 11 بر 10 شکست دهد. در بازی دوم تیم با آشیانه علی دو کرمان ساعت 17 باز هم توانست با نتیجه 26 بر 2 پیروز میدان باشد. در دور سوم ساعت 22 شب جمعه به مصاف تیم هیات هندبال یزد رفت و توانست با نتیجه 22 بر 10، هم پیروز میدان و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

مراسم اختتامیه مسابقات با حضور اقای کاظمی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن، رئیس هیات هندبال بافق اقای دهقانزاده و مسئول ورزش بانوان شهرستان بافق، خانم قاسم زاده برگزار شد و پس از ارائه گزارش مسابقات توسط سرپرست مسابقات به تیم های اول تا سوم کاپ مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید.