- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

دیدار سفیر فرهنگی ورزشی شهدا با شهردار بافق

دیدار سفیر فرهنگی ورزشی شهدا با شهردار بافق

روح ا… بصیری نیا ورزشکار دوچرخه سوار با هدف پاسداشت خون شهدای گلگون کفن کشور عزیزمان ایران و با پرچم متبرک شهدا از کربلای معلای وارد شهر کویری بافق شد و با شهردار این شهر دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، این ورزشکار بسیجی حامل پیام صلح و دوستی و اتحاد و یکدلی بین شوراها و شهرداران بود که با شهردار و جمعی از کارکنان شهردرای گفتگو کرد.
روح ا… بصیری نیا در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان مجموعه پرتلاش و زحمتکش شهرداری ، پیام معنوی خود را پس از رسیدن به این شهر اعلام کرد و ضمن ارج نهادن به آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب، ابراز امیدواری کرد سفری سرشار از امید و آرزو و پر از صلح صفا برای تمام هموطنان عزیز آغاز کرده باشد.
وی همچنین به تجلیل از ایثارگری و جان فشانی های ملت مظلوم ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس شهرستان بافق پرداخت و گفت: شهدا و ایثارگران پیام آور عزت، افتخار و سربلندی میهن اسلامی بودند.
شهردار بافق هم در این دیدار ضمن تشکر از این حرکت فرهنگی،معنوی و ورزشی برای این ورزشکار بسیجی آرزوی صحت و سلامتی کرد و گفت:این سفر، فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه شهادت طلبی را در جامعه تقویت می کند.
سید علی نوروززاده با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران کشور افزود: شهرستان بافق نسبت به جمعیت خود بیشترین شهید را در طول دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است
وی ابراز امیدواری کرد: این ورزشکار پیام رسان و سفیر رسالت و آرمانهای شهدای عزیز در سراسر کشور باشد.
شایان ذکر است این ورزشکار از اربعین حسینی سال قبل از کربلای معلی حرکت خود را آغاز کرده و پس از حضور در اکثر شهرهای کشور، اربعین امسال به کربلای معلی بازخواهد گشت و همچنین حامل پرچمی مقدس و متبرک با تصاویرگرانقدر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که از هراستان یک یا دو شهید انتخاب شده است و در استان یزد تصویر دو شهید بزرگوار سردار عاصی زاده،محمدحسین ذوالفقاری و همچنین سردار شهید الله دادی فرمانده سپاه الغدیراستان یزد در این پرچم نقش بسته است.