استاندار یزد:

فعالیت‌های جوارمعدنی از مهمترین اولویت‌های اجرایی استان یزد است

شناسه خبر: 1463963 سرویس: استانها

 ۲۳ تير ۱۳۹۶ – ۱۰:۳۷

سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد

استاندار یزد با بیان اینکه فعالیت‌های جوارمعدنی از مهمترین اولویت‌های اجرایی یزد است گفت: تولیدکنندگان یزد به سمت برندسازی حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سیدمحمد میرمحمدی شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن استان یزد ثبت جهانی بافت تاریخی یزد را دستاورد بسیار بزرگی ایران و یزد دانست و اظهار داشت: لازم است که در راستای بهره‌برداری از دستاوردهای این اقدام ارزشمند با همت بالا حرکت کنیم.

وی افزود: به جای اینکه مسئولان در این همایش‌ها صحبت کنند صنعت‌گران موفق در چنین مراسم‌هایی عوامل موفقیت خودشان را بیان کنند و به این وسیله بتوانیم تجارب خود را به یکدیگر منتقل کرده و عامل پیشرفت همدیگر را فراهم کنیم.

استاندار یزد افزود: موضوع دوم این است که سیاست‌های صنعتی ما در ابتدای دولت بحث پیشگیری از خام فروشی و توسعه صنایع جوار معدنی بود و این موضوع محقق شده و فعالیت‌های آن در حال ادامه است.

میرمحمدی بیان کرد: با توجه به اینکه استان یزد یک استان معدنی است فعالیت‌های جوار معدنی را در اولویت قرار داده و نسبت به انجام آن حرکت می‌کند.

وی برندسازی را در بحث تولید و صنعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار دانست و گفت: برندسازی به معنای جلب اطمینان کامل مشتری است و در صورتی که تولید کنندگان ما در ارتباط با محصولاتشان بتوانند اطمینان مشتری را جلب کنند هر یک از این مشتریان به یک رسانه برای تبلیغ کالاهای آنها تبدیل می‌شوند.

استاندار یزد در ارتباط با چگونگی کسب این اطمینان خاطرنشان کرد: باید کالایی که به مصرف کنندگان داخلی یا خارجی ارائه می‌کنیم از هر نظر از جمله قیمت و کیفیت نسبت به کالاهای مشابه بهتر باشند تا به این وسیله تمایل به استفاده از این کالاها را در بین مردم افزایش دهیم.

میرمحمدی رقابت‌پذیری را موضوع مهم دیگر در زمینه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی دانست و در ارتباط با چگونگی این رقابت‌پذیری گفت: این یک واقعیت است که اگر سود بانکی ما بیشتر از کشورهای دیگر باشد، نمی‌توانیم رقابت‌پذیری کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *