- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

رفیق شهدایی ما مثل شهدا، امام رضائی پر کشید

رفیق شهدایی ما مثل شهدا، امام رضائی پر کشید

با کمال تأسف خبر اندوهناک پر کشیدن زائر پیاده و پزشک یار کاروان امام رضا علیه السلام، زنده یاد بهزاد میرابی باعث حزن و اندوه تمام اعضاء کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) شد. وی یکی از اعضای فعال کمیته ترویج سیره شهدای این کانون بود و روحیه شهدایی، مخلص و پر تلاش او در برگزاری مراسمات بویژه برنامه شهدای مدافع حرم و اکران فیلم هنگامه هنوز در ذهن ها جاری است. و سرانجام مانند شهدا با عشق به امام رضا علیه السلام و در مسیر زیارت آن حضرت با پای پیاده به ملکوت اعلی پرواز کرد و میهمان سفره پر مهر و کرم امام رضا علیه السلام و شهدا شد.


این مصیبت جانگداز را به مردم شریف بافق، مدیریت محترم و اعضای موسسه بیت الرضا علیه السلام، زائرین کاروان پیاده امام رضا علیه السلام، اعضای کانون آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) و خانواده محترم میرابی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن زائر و خادم پر کشیده، علو درجات و برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر و اجر فراوان خواهانیم.

همچنین شفای کامل مصدوم این حادثه، دیگر پزشک یار کاروان، آقای محمد رضا شفیعی، عضو غرفه رسانه ای کانون را از درگاه خدای منان خواهانیم و از مردم ولایی بافق استدعا داریم برای سلامتی کامل وی دعا کنند.

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
عباسعلی محمدی
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)