موسوی بیوکی گزینه های یزدی وزارت خانه ها را به رییس جمهور معرفی کرد

♦️سید ابوالفضل موسوی، رییس مجمع نمایندگان استان یزد در نامه ای به رییس جمهور، تعدادی از گزینه های یزدی را برای تصدی وزارت خانه ها پیشنهاد کرده است.

♦️در این نامه سید ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر کار فعلی برای در دست گرفتن وزارت ارتباطات و یا وزارت کار پیشنهاد شده است. وی بنیانگذار مرکز تحقیقات و توسعه شرکت صنایع الکترونیک زعیم می باشد که یکی از پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی کشور است. هم چنین سابقه مدیریت پروژه های بزرگ ملی در حوزه شبکه های دیجیتال فیبرنوری، شبکه های ارتباطی ماهواره ای، رادیو ترانک دیجیتال شهر تهران، سیستم های جنگ الکترونیک، فرستنده های پرقدرت رادیویی و تلویزیونی، امنیت ارتباطات، اینترنت را در کارنامه دارد.

♦️محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان برای وزارت جهاد کشاورزی و یا سازمان محیط زیست کشور پیشنهاد شده است.

♦️برای وزارت نیرو هم دکتر رضا اردکانیان، دکتر رضا امراللهی و مهندس بیطرف معرفی شده اند. اردکانیان دکتری مدیریت آب از انگلستان است و سابقه مدیریت برنامه دهه بین‌المللی آب سازمان ملل متحد و همچنین معاون وزیر نیرو را در کارنامه دارد. از طرفی حبیب الله بیطرف هم سابقه وزارت نیرو را در کارنامه دارد و از گزینه های جدی وزارت نیرو در دولت یازدهم هم بود. همچنین دکتر رضا امراللهی هم از روسای پیشین سازمان انرژی اتمی می‌باشد.

به نظر می رسد وزنه یزدی‌ها برای تصدی وزارت نیرو سنگین تر از دیگر وزارت خانه ها است.

♦️همچنین دکتر برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت؛ دکتر فتوحی رییس دانشگاه شریف و دکتر باقری مشاور وزیر علوم فعلی هم برای در دست گرفتن وزارت علوم پیشنهاد شده اند.

@YAZDTIMES

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *