فرماندار بهاباد خبر داد:
🔴 پیشرفت 80 درصدی لوله گذاری خط انتقال گاز به بهاباد

🔹فرماندار بهاباد صبح امروز به همراه مسئول پروژه خط انتقال گاز بهاباد، از روند اجرای این پروژه در محدوده ایستگاه راه آهن و معدن سه چاهون و همچنین کیلومتر 15 شهر بهاباد بازدید نمود.

🔹عباس اقبال در این بازدید از پیشرفت 80 درصدی لوله گذاری خط انتقال گاز به بهاباد خبر داد و گفت: این پروژه به طول حدود 69 کیلومتر در حال اجرا می باشد که تاکنون 55 کیلومتر آن لوله گذاری شده است.

🔹وی باتوجه به مشکلاتی که در محدوده معدن سه چاهون و ایستگاه راه آهن سه چاهون وجود داشت گفت: این مشکلات باعث شد زمان اتمام پروژه مدتی تأخیر داشته باشد.

🔸اقبال ادامه داد: حدود 14 کیلومتر در محدوده معدن سه چاهون است که حفر کانال و لوله گذاری در حال انجام می باشد و امیدواریم با اتمام این قسمت، بعد از تست لوله ها بتوانیم گاز را به لوله ها تزریق کنیم.

🔸فرماندار بهاباد همچنین در رابطه با اجرای شبکه داخلی گاز در شهر بهاباد گفت: بیش از 95 درصد کار لوله گذاری شهر انجام شده است که در حال علمک گذاری هستند و بعد از اینکار با نظارت سازمان نظام مهندسی گاز استان لوله کشی داخل خانه ها شروع خواهد شد که امیدواریم مردم در زمستان امسال از نعمت گاز بهره مند شوند.

🔸وی درخصوص گازرسانی به روستاها گفت: با پیگیری های خیلی خوبی که شده است امیدواریم بتوانیم امسال گازرسانی به روستاها، مخصوصاً در دهستان جلگه را شروع کنیم که اینکار بعد از گازدار شدن خط و روشن شدن مشعل گاز در بهاباد انجام شود.
https://t.me/joinchat/AAAAADvP3Da4tHPdYAPr4w

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *