تک روی های مغروانه تابش همچنان ادامه دارد…

آقای جهانگیری! همه مشکلات یزد آن نیست که تابش گفته، که بزرگترین مشکل یزد، تمامیت خواهی های تابش برای اردکان است!
دیگر نمایندگان استان یزد هم می توانند به تنهایی با معاون اول رییس جمهور دیدار و گفتگو کنند!؟
ای کاش خاتمی دایی همه نمایندگان استان یزد بود!
محمدرضا تابش نماینده حوزه مستقل اردکان صد هزار نفری در مجلس که قبل از رییس جمهور شدن سید محمد خاتمی، با کسب ۱۳۱۳ رای از اردکان به مجلس راه نیافته بود و پس از رییس جمهور شدن خاتمی، با استفاده از رانت نام خاتمی، مدام نماینده اردکان در مجلس شده و آخرین بار نیز با بیست و چهار هزار رای به مجلس راه یافته، تنهایی و بدون استاندار و معاونین استاندار و دیگر نمایندگان مردم استان یزد بدیدار جهانگیری معاون اول رییس جمهور رفته تا معاون رییس جمهور فکری بحال دو معدن بزرگ سنگ آهن بافق و چادرملو که ذخایر آن رو به پایان است، و منافع آن به قیمت آلایندگی هوای استان و از بین رفتن منابع آبی، به جیب سهامداران آن در خارج استان می رود انجام دهد.
و اما چرا در این دیدار خصوصی، صحبتی از بی عدالتی حوزه های انتخابیه استان یزد به میان نمی آید و آیا جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ترکیب حوزه های انتخابیه استان یزد را می داند و با علم به دانستن، بر بی عدالتی های حاکم بر استان صحه می گذارد!؟
آیا معاون اول رییس جمهور می داند که چگونه اردکان، اردکان شده و میلیاردها منافع معادن چادرملو.در این سالها کجا و چگونه هزینه شده و.بهدر رفته است!؟
ذخایر آب شرب بهاباد در چادرملو مصرف و منابع آب استان قربانی صنایع معدنی و فولادی شده است و حال اگر نیاز گندله سازی و صنایع فولادی به آب نبود، انتقال آب به یزد نیز در دستور کار قرار نمی گرفت، و اما برای آبی که قرار است در صنایع اردکان مصرف شود، چرا بایدباغشهر در یزد ایجاد، و جهت تامین هزینه انتقال آب ، زمین در یزد فروخته شود؟
آقای جهانگیری! همه مشکلات یزد آن نیست که تابش گفته، که بزرگترین مشکل یزد، تمامیت خواهی های تابش برای اردکان است
مشکل بزرگ یزد، آب و هوای آلوده و سوء مدیریت و بی عدالتی در حوزه های انتخابیه است. جایی که یزد و اشکذر با ششصد و.پنجاه هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس دارد و اردکان صد هزار نفری یک نماینده و مهریز و بافق وبهاباد و خاتم و ابرکوه هم یک نماینده!!!,و البته که تفت و میبد دور از هم نیز,یک نماینده.
براستی! مردم استان یزد چه گناهی کرده اند که خاتمی اردکانی است و تابش هم به اسم خاتمی همه چیز را برای خود در اردکان می خواهد؟

به نقل از : طوفان یزد
t.me/joinchat/AAAAADu_-Nl1Vn3Q9bIDWg

برچسب ها : ,
  1. سلام

    صحیح است صحیح است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *