صباغیان؛ نماینده معلم یا معلم نماینده

نمایندگان بیشترین قدرت و نفوذ را در کشور دارند چون مجلس در راس امور مملکت است. وظیفه ما این است از ظرفیت نمایندگان بیشترین استفاده و منفعت را ببریم .صباغیان معلمی بوده که توانسته بر کرسی نمایندگی تکیه بزند و با تمام وجود مشکلات و دردهای معلمان را می داند. وی قبل از هرچیز باید نماینده معلمان باشد چون خود از بدنه این قشر است و از طرف دیگر آموزش و پرورش کلیدی ترین سیستم در کشور است و در صورتی که آموزش و پرورش اصلاح شود کشور به سمت تعالی و پیشرفت حرکت خواهد کرد.
امروزه آموزش و پرورش با هزاران مشکل ریز و درشت درگیر است که بسیاری از آن ها مانند غده های سرطانی ریشه تعلیم و تربیت در کشور را نشانه رفته است و در صورتی که اصلاح نشود تبعات جبران ناپذیری بر کشور وارد خواهد کرد.
معلمان سالیان سال است که خواسته های خود را در سه اصل معیشت, کرامت و کیفیت خلاصه کردند و تا الان با هزاران زبان این خواسته ها را به گوش مسئولان رساندند ولی گویا مسئولان یا نمی شنوند یا این که تمایلی به شنیدن این مشکلات ندارند و تصور می شود که آموزش و پرورش نه تنها به سمت بهبود و اصلاح حرکت نمی کند حتی در پاره ای از موارد دچار عقب گرد و واپس گرایی مزمن شده است.
نیاز به معلمان متخصص و کارآمد در بدنه این سیستم از نیازهای ضروری و فوری است که هر چه سریعتر مسئولان باید برای آن تدبیری عاجل بیندیشند تا حسرت و پشیمانی به بار نیاورد.
آقای صباغیان اگر بتواند در این مدت باقی مانده بیشترین تمرکز خود را بر روی مسائل و مشکلات فرهنگیان داشته باشد و خود را به عنوان نماینده مختص فرهنگیان مطرح کند به نظر می رسد بزرگترین گام را در جهت تعالی و پیشرفت کشور بر داشته است و از آن جایی که صباغیان در این سیستم حق آب و گل دارد و خود از نزدیک با مشکلات این قشر روبرو بوده است و قبل از هرچیز وی در کسوت معلمی بوده است بنابراین خواسته تمام فرهنگیان این است که وی بیشتر به این قشر توجه کند و تمرکز بیشتری بر روی مسائل آن ها داشته باشد.
انتظار فرهنگیان از نماینده این است که با رایزنی و مشورت با فرهنگیان دیگر که از آموزش و پرورش وارد مجلس شورای اسلامی شدند فراکسیونی مستقل به نام فرهنگیان در مجلس تشکیل دهند تا بتوانند از این طریق خواسته های به حق معلمان را پیگری کنند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *