- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

اعضای اداره تبلیغات اسلامی و تشکلهای دینی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق دیدار کردند

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی:
اعضای اداره تبلیغات اسلامی و تشکلهای دینی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق دیدار کردند

به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، رئیس اداره تبلیغات اسلامی به همراه اعضای تشکل های دینی و مذهبی بافق با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق گفت: بنا به ضرورت سازماندهی امر تبلیغات امور دینی و پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی که کاملا منطبق با قرآن و دستورات اهل بیت است در سال 60 فرمان تاسیس سازمان تبلیغات توسط حضرت امام (ره) صادر و اساسنامه آن هم تنظیم شد.

وی افزود: البته به فراخور زمان و شرایطی که ایجاد می کرده سازمان تبلیغات اسلامی  طرح های تبلیغی و فرهنگی  را در طول سال های گذشته طراحی و اجرا کرده است.

حجت الاسلام علی روحانی  نظارت و سازماندهی فعالیت های فرهنگی از قبیل: سازماندهی و ساماندهی امور هیئت های مذهبی، مداحان، روحانیون و نظارت بر حسن اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی و ملی  و شناسائی آسیب های هیئت های مذهبی در سراسر کشور را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی  دانست.

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی بافق به ایجاد دو موسسه قرآنی کوثر ولایت و مصباح الهدی در مبارکه اشاره کرد و افزود: در 5 روستا هم خانه های عالم به عنوان خانه قرآنی مشغول فعالیت می باشند.

در ادامه نیز نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق گفت: علت تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برای این بود که جلسات به خرافات کشیده  نشود چون یکی از اهداف دشمن خدشه دار کردن جریان عاشورا است.