یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ یکصد و هفتاد و دومین نشست شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه،فرماندار،رییس آموزش و پرورش و اعضای این شورا و اصحاب رسانه این شهرستان در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان برگزار شد.

رییس آموزش و پرورش بافق در ابتدای این نشست رحلت جانسوز امام راحل و سالروز قیام ۱۵خرداد را گرامی داشت و به گوشه ای از عملکرد این نهاد در طی یک ماه اخیر پرداخت و گفت:طرح یک شاخه گل یک فرصت طرحی برای خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار،تجلیل از مقام شامخ معلم با عنوان جشن ترنم اندیشه و اهدای تجهیزات و لوازم ورزشی توسط سنگ اهن مرکزی به مدارس در سطح شهرستان از اقدامات انجام شده در هفته گرامیداشت معلم می باشد.

علی اصغر رنجبر افزود:استاندارد سازی پنج آموزشگاه و رفع برخی مشکلات سرمایشی و گرمایشی،به صدا در آمدن زنگ میراث فرهنگی در آموزشگاه ۲۲بهمن،تجلیل از برترین های سال سوم دبیرستان نمونه امام رضا (ع) و کسب مقام دوم استان در مسابقات شیمی توسط این آموزشگاه و تجلیل از رتبه اول نامه به یک شهید توسط معراج رنجبر از دیگر اقدامات انجام شده طی یک ماه اخیر است.

وی به برگزاری ۳ همایش انگیزشی،آموزشی با حضور دکتر حیدر اسلامی اشاره و عنوان کرد:از این تعداد دو همایش با حضور دانش آموزان در تمامی مقطع ها و یک همایش با حضور خانواده های دانش آموزان برگزار شد که با عدم استقبال پرشور اولیای دانش آموزان روبرو شدیم.

رییس آموزش و پرورش بافق به بازدید ها و آزمون های انجام شده طی یک ماه اخیر مباحثی مطرح و تصریح کرد:بازدید معاون فنی نوسازی مدارس کشور از مدارس در حال ساخت و تعمیر،بازدید دبیران زبان خارجه استان از مراکز مختلف سطح شهرستان،بازدید مدیر کل اسبق آموزش و پرورش از موزه فرهنگ و ادب و برگزاری آزمون های استعداد درخشان و تورنی ریاضی از موارد انجام شده است.

فرماندار بافق نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیر آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: یکی از مزیت های جذب سرمایه گزار، توسعه شهر است وجود افرادی چون معظمی، ابویی و شرکت سنگ آهن موجب شد تا چندین مدرسه از دو شیفت بودن خارج شود.

محمد زاده رحمانی همچنین با اشاره به اینکه پس از انجام ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی مدارس سازمان نوسازی برای ادامه روند کار وارد عمل می شود تصریح کرد:می طلبد پس از برگزاری هر جلسه مصوبات پیگیری شود .

وی همچنین به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: ۵۰ نفر نیرو بدین منظور برای سال اینده تحصیلی بکار گرفته می شوند.

فرماندار بافق نیروی انسانی کارآمد را یکی از مزیت های هر شهرستان بیان و اظهار داشت: متاسفانه سنگ آهن در تربیت نیروی انسانی موثر سایه انداخته و نسلی از نیروهای زبده و فرهیخته که در گذشته برای بافق تربیت شدند امروز وجود ندارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *