دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با فرماندار بافق

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و هیأت همراه با فرماندار بافق دبدار و پیرامون طرح ها و پروژه های در دست اقدام این اداره کل در شهرستان بافق، گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود ها و مشکلات در حوزه آموزش فنی و حرفه ای بافق پرداخت و اظهار داشت: ساخت پروژه مرکز فنی و حرفه ای خواهران بافق با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ریال آغاز شده است.

علی آقا افضلی با قدردانی از تلاش ها و مساعدت های “فرماندار بافق” گفت: با مساعدت ها و همکاری های انجام شده پروژه ساخت مرکز فنی حرفه ای خوهران از طرف فرمانداری بافق آغاز شده و امیدواریم طی شش ماه آینده به بهره برداری  برسد.

وی افزود: این مجتمع در مساحتی بیش از ۱۸۰متر ساخته می شود که شامل ۴کارگاه آموزشی در بخش های صنایع دستی،صنایع غذایی،طراحی و دوخت و فنی ویژه خواهران است.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این نشست با تشکر از مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و با بیان اهمیت ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بافق پیرامون رفع موانع موجود قول مساعدت و پیگیری داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *